Zie dat er wel meer mensen in Zoetermeer zijn die barfen!!
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Zijn er misschien mensen die via Nikedog2000 bestellen en dan richting Zoetermeer komen? Heb niet zo'n betrouwbare auto
en durf eigenlijk niet ver te rijden 
Dus misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen....
Laatst gewijzigd door Nessa45 op wo 14 mei 2014, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer ik heb het zaterdag gehaald bij Rita..
Ik had het ergens al aangeboden ,zeker niet gelezen
Ik had het ergens al aangeboden ,zeker niet gelezen
Hoi Marga,
Nee ben sinds deze week weer een beetje 'actief' op het forum hahaha
Nee ben sinds deze week weer een beetje 'actief' op het forum hahaha
Hoi, kan ik er ook bijgezet worden? Ik woon zelf in Rhoon en bestel ook voor Hoogvliet. Heb eigen vervoer en doe graag mee met de lijntjes hier. 
Groetjes, Elvera
Groetjes, Elvera
Zijn er nog mensen die op korte termijn ergens KVV gaan of willen bestellen? misschien kunnen we er een gezamenlijke bestelling van maken.
Ga komende week bestellen bij Degomeat via Zeldenrust Haystack in Driebruggen. Daar wordt het dan afgeleverd. Uiterste besteldatum bij Zeldenrust Haystack is vrijdag 23 mei.
Is voor mij ook de 1ste keer via hun, dus weet niet precies hoe het gaat lopen.
Is voor mij ook de 1ste keer via hun, dus weet niet precies hoe het gaat lopen.
Als er meerdere mensen kvv van Degomeat willen nemen kan je beter bij best4dogs een bestelling doen als je aan 90 kg komt 
-
bellabeest
- 2-sterren

pas geleden van iemand kippenpoten overgenomen, mijn honden zijn er dol op.
wie weet hier een goedkoop adresje voor, ben nog niet zo bekend met barf adressen en barf producten kopen
wie weet hier een goedkoop adresje voor, ben nog niet zo bekend met barf adressen en barf producten kopen
Ze zijn op het ogenblik bij de c1000 in de aanbieding 2 euro per kilo..
Alleen nog vandaag lees ik net..
Alleen nog vandaag lees ik net..
- MerelsMommy
- 3-sterren

Ik ben op zoek naar ingewanden anders dan hart, lever, nieren en pens. En dan van haas, hert, lama, paard en/of biologische kip.
En als ik dan toch kieskeurig ben: liefst ook nog niet al te duur.
Iemand een idee?
En als ik dan toch kieskeurig ben: liefst ook nog niet al te duur.
Iemand een idee?
Thea heeft gelijk, KVV's van Degomeat kun je het best bestellen bij Best4Dogs als je minimaal aan 90kg komt. Is trouwens ook te combineren met BARF producten van Degomeat. Zelfde eigenaar, bij Best4Dogs dus alleen KVV's (hond en kat) te verkrijgen.
Is er iemand die luchtpijp en/of geelhaar wilt delen in een bestelling in het topic voor een levering op 26 juli?? Wil het wel eens proberen maar 10 kg is te veel 
Van Floris? Ik wil wel een kilootje of wat afstaan hoorGio89 schreef: Is er iemand die luchtpijp en/of geelhaar wilt delen in een bestelling in het topic voor een levering op 26 juli?? Wil het wel eens proberen maar 10 kg is te veel![]()
Ik wil wel een paar kg (2-3) geelhaar proberen, je moet deze dus nog zelf drogen?Gio89 schreef: Is er iemand die luchtpijp en/of geelhaar wilt delen in een bestelling in het topic voor een levering op 26 juli?? Wil het wel eens proberen maar 10 kg is te veel![]()
Luchtpijp krijg ik vast en zeker niet in mijn drogertje...... dus die hoef ik niet.
GEwoon met de schaar repen van knippen - is heel makkelijk, vind geelhaar echt een rot werk om schoon te maken en zwaar om te knippen