Ik vrees dat we die eind mei ook al aan moeten laten staan vanwege de hoeveelheid bestelde barfKim_S schreef: Zijn die gewoon voor de ijsjes![]()
kist of kast
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: kist of kast
Zal ik meneer S vragen of we ook de backup-vriezer mee kunnen nemen?Anne in Duitsland schreef: Ik vrees dat we die eind mei ook al aan moeten laten staan vanwege de hoeveelheid bestelde barf(28 kilo rundvlees, 40 x biokalkoennekken, 50 x biokipkarkassen en 10 kilo biokippennekken om te drogen. Alles bij elkaar al een kilo of 70. En daar moeten die 3 dozen van Nienke nog bij... Ben je goed in proppen?
![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jááááá!Kim_S schreef: Zal ik meneer S vragen of we ook de backup-vriezer mee kunnen nemen?
![]()

OT
Meneer S zegt dat het mag.Anne in Duitsland schreef: Jááááá!
OT: een back-upvriezer is ook heel handig om te hebben!
![]()
En dat hij dan alleen op vakantie gaat
OT: eigenlijk kan je gewoon niet zonder een back-upvriezer!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Tssss. Zie je wel: nooit overleggen!Kim_S schreef: Meneer S zegt dat het mag.
En dat hij dan alleen op vakantie gaat![]()
![]()
-
Martine-Tom
Gewoon vlak voor vertrek zeggen dat je even moet plassen en dan stiekum de aanhanger met vrieskist aankoppelen, gaat ie nooit niet merken!Anne in Duitsland schreef: Tssss. Zie je wel: nooit overleggen!![]()
Te laatAnne in Duitsland schreef: Tssss. Zie je wel: nooit overleggen!![]()
Das plan BMartine-Tom schreef: Gewoon vlak voor vertrek zeggen dat je even moet plassen en dan stiekum de aanhanger met vrieskist aankoppelen, gaat ie nooit niet merken!
Ik heb een kast en een kist. Ik heb 2 honden. Als er 1 hond ooit weg komt te vallen gaat de kist weg. Vind kast makkelijker. Neemt minder ruimte in beslag. Voor ons zelf hebben we een amerikaanse koelkast waar een stuk vries gedeelte zit. De honden hebben dus meer vriezer dan wij.