foto van Tjerk/ gaat (weer) beter p8
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: foto van Tjerk/ sh*t...duimen graag...update p6
Hij heeft geen pijn (nee, duh... diclo + paracetamol), maar het ziet er nog niet goed uit. Ene oog is duidelijk dik. En ze hebben niets kunnen vinden...
-
Lil
Vervelend dat ze niets kunnen vinden.
Ja, heel fijn dat er geen enge dingen gevonden zijn, maar wel vervelend dat ze nu ook niets kunnen doen behalve pijnstillers.
Ja, heel fijn dat er geen enge dingen gevonden zijn, maar wel vervelend dat ze nu ook niets kunnen doen behalve pijnstillers.
Lees het nu pas. Hoop dat hij gauw pijn vrij is en al die andere vervelende klachten.
Lil schreef: Vervelend dat ze niets kunnen vinden.
Wij en Tjerk zeiden gisteren al dat het voorhoofd gezwollen is ( daar doet het ook zeer) Nou voor en na praten ....maar ze konden geen bewijzen op de scan vinden voor een zwelling en ook niet voelen. Goh.....en vandaag zit zijn oog bijna dicht van de zwelling. Maar neuh....geen zwelling hoor volgens de artsen
We nemen maar foto's als bewijs. Tjerk wil nog wel even aankijken tot maandag als het niet erger wordt.
pallas schreef:
Wij en Tjerk zeiden gisteren al dat het voorhoofd gezwollen is ( daar doet het ook zeer) Nou voor en na praten ....maar ze konden geen bewijzen op de scan vinden voor een zwelling en ook niet voelen. Goh.....en vandaag zit zijn oog bijna dicht van de zwelling. Maar neuh....geen zwelling hoor volgens de artsen
We nemen maar foto's als bewijs. Tjerk wil nog wel even aankijken tot maandag als het niet erger wordt.
Er is toch geen kans op een insectenbeet??
inni schreef:
Er is toch geen kans op een insectenbeet??
Nee, daar lijkt het totaal niet op.
gek makend als je niet geloofd wordt puur en alleen omdat er niet snel iets te vinden is
het is toch verdomme van de zotte dat je nu foto's gaat nemen als bewijs , grrrrr ( op z'n Haags dan is het veel erger ! , een soort van grrr + )
Ja....best wel.....henneke schreef: gek makend als je niet geloofd wordt puur en alleen omdat er niet snel iets te vinden ishet is toch verdomme van de zotte dat je nu foto's gaat nemen als bewijs , grrrrr ( op z'n Haags dan is het veel erger ! , een soort van grrr + )
Als je je er dan mee bemoeit als moeder zijnde wordt je weer afgestempeld als over bezorgd of gewoon weg "gek" en een "leek". De medici zijn niet gediend van weer spraak en een stevige discussie helaas
Kan er toch verder niks aan doen ..... Gelukkig staat Tjerk nu zelf best stevig in zijn schoenen en kan ook zijn woordje doen
Vind het wel jammer dat ik zelf de scans niet gezien heb, had ik ze mooi kunnen vergelijken met die ik thuis heb van het UMCG. Misschien toch maar opvragen als we weer naar Groningen mogen.
ik knuffel niet vaak maar jullie krijgen een hele dikke jullie kant opgestuurdpallas schreef: Ja....best wel.....
Als je je er dan mee bemoeit als moeder zijnde wordt je weer afgestempeld als over bezorgd of gewoon weg "gek" en een "leek". De medici zijn niet gediend van weer spraak en een stevige discussie helaas
Kan er toch verder niks aan doen ..... Gelukkig staat Tjerk nu zelf best stevig in zijn schoenen en kan ook zijn woordje doen![]()
Vind het wel jammer dat ik zelf de scans niet gezien heb, had ik ze mooi kunnen vergelijken met die ik thuis heb van het UMCG. Misschien toch maar opvragen als we weer naar Groningen mogen.
henneke schreef: ik knuffel niet vaak maar jullie krijgen een hele dikke jullie kant opgestuurd![]()
![]()
He nee toch.
Ik duim voor snelle verbtering. Ook waardeloos hoor we kunnen niks vinden en toch is het oog dicht, het is gewoonweg niet echt geruststellend
Voor jullie en Tjerk

Ik duim voor snelle verbtering. Ook waardeloos hoor we kunnen niks vinden en toch is het oog dicht, het is gewoonweg niet echt geruststellend
Voor jullie en Tjerk
-
nikèdog2000
- 5-sterren

een neef van mij heeft een brommer ongeluk gehad
vreeselijk veel pijn aan zijn ribben alles gebroken
zijn borstbeen is geknikt
is een scan en een patscan van gemaakt
nee hoor mijnheer niets op te zien
hij heeft 1 uur als brugman moeten praten
om nog eens heeeeeeeeeeeel goed te kijken
iemand anders erbij gehaald
nee hoor mijnheer ik zie niets
hij zei
ik ga niet eerder weg voor dat jullie kunnen zien wat er met mijn borstbeen aan de hand is
en ja hoor eindelijk zagen ze dat die is geknikt
net als een tuinslang zeg maar
o ja en mijnheer moest niet zo zeuren er is echt niets aan de hand

je moet echt stevig in je schoenen staan
hij werd aan zijn ribben geholpen daar een afspraak voor gemaakt
die zouden dan met ijzeren plaatjes weer aan elkaar worden gezet
afspraak gemaakt met de annesesist en die zij alles in orde u wordt aan uw borstbeen geholpen
nee zei mijn neef ik wordt aan mijn ribben geholpen
en dan kom ik straks uit de narcose en is mijn linkerbeen er zeker af

ik hoop dat tjerk net zolang blijft aandringen totdat ze het gevonden hebben
wat er aan de hand is
een dikke knuffel
vreeselijk veel pijn aan zijn ribben alles gebroken
zijn borstbeen is geknikt
is een scan en een patscan van gemaakt
nee hoor mijnheer niets op te zien
hij heeft 1 uur als brugman moeten praten
om nog eens heeeeeeeeeeeel goed te kijken
iemand anders erbij gehaald
nee hoor mijnheer ik zie niets
hij zei
ik ga niet eerder weg voor dat jullie kunnen zien wat er met mijn borstbeen aan de hand is
en ja hoor eindelijk zagen ze dat die is geknikt
net als een tuinslang zeg maar
o ja en mijnheer moest niet zo zeuren er is echt niets aan de hand
je moet echt stevig in je schoenen staan
hij werd aan zijn ribben geholpen daar een afspraak voor gemaakt
die zouden dan met ijzeren plaatjes weer aan elkaar worden gezet
afspraak gemaakt met de annesesist en die zij alles in orde u wordt aan uw borstbeen geholpen
nee zei mijn neef ik wordt aan mijn ribben geholpen
en dan kom ik straks uit de narcose en is mijn linkerbeen er zeker af
ik hoop dat tjerk net zolang blijft aandringen totdat ze het gevonden hebben
wat er aan de hand is
een dikke knuffel
Gelukkig lijkt het vandaag weer iets beter te gaan. Maar tja...hij slikt dan ook de max aan diclofenac. Dus dat wil een ontstekingsreactie van het lijf wel even terug dringen. Wat er gebeurd als hij daarmee stopt weet ik niet 
Gerust zijn we eigenlijk pas als het 1: helemaal weg gaat en blijft en 2: als we de oorzaak vinden.
Gerust zijn we eigenlijk pas als het 1: helemaal weg gaat en blijft en 2: als we de oorzaak vinden.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Misschien gaat het wel over op de diclo.