Nou, die Smörgåstorta mocht er ook zijn hoor!Anne in Duitsland schreef: Goddank, eindelijk weer ontopic!![]()
Tips voor lunch tijdens wedstrijd?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Tips voor lunch tijdens wedstrijd?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

*gaat snel groente grillen en knoflook persen*Martine-Tom schreef: Anne, als er straks een bus voorrijd met mannen met witte jassen...niet schrikken, gewoon braaf meewerken, is voor je eigen bestwil![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
vooral veel knoflook persen!!Anne in Duitsland schreef: *gaat snel groente grillen en knoflook persen*
-
Martine-Tom
No problemo voor ome doc:Anne in Duitsland schreef: *gaat snel groente grillen en knoflook persen*
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik wilde eerst schrijven: "Jippie, ik geil op uniformen!" maar dacht dat Martine dan misschien weer een infarct zou krijgen.Mieke L. schreef: vooral veel knoflook persen!!
-
Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Ik wilde eerst schrijven: "Jippie, ik geil op uniformen!" maar dacht dat Martine dan misschien weer een infarct zou krijgen.

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja groente en knoflook is wel veiligerAnne in Duitsland schreef: Ik wilde eerst schrijven: "Jippie, ik geil op uniformen!" maar dacht dat Martine dan misschien weer een infarct zou krijgen.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
zie je wel!!!Martine-Tom schreef:![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik maak me altijd grote zorgen over het type website waar jij uithangt wanneer je je niet op bp bevindt.Martine-Tom schreef: No problemo voor ome doc:
![]()
-
Martine-Tom
Nou gewoon een bitterballen-dokter fetish site...heel normaal toch? ???Anne in Duitsland schreef: Ik maak me altijd grote zorgen over het type website waar jij uithangt wanneer je je niet op bp bevindt.![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
op zich wel.Martine-Tom schreef: Nou gewoon een bitterballen-dokter fetish site...heel normaal toch? ???
LekkerMartine-Tom schreef: Nou gewoon een bitterballen-dokter fetish site...heel normaal toch? ???
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ja hoor, heel normaal. *stuurt mannen met witte jassen door naar Goes*Martine-Tom schreef: Nou gewoon een bitterballen-dokter fetish site...heel normaal toch? ???
Ozzy vraagt of ze ook nog hier langs kunnen komen 
Zeg zullen we weer eens on topic gaan?
Zeg zullen we weer eens on topic gaan?