Kijk eens in het topic van FlorisThurin schreef: iemand een idee hoe ik aan gedroogde en nog enigzins betaalbare bullepezen kan komen?
Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Even voor de zekerheid checken hoor, maar is dit van Versvoer.nl?joel schreef: Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.
Voor degene die willen mee bestellen: dat kan
Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
( pb me even , dan mail ik je mn adres)
jepDaiven schreef: Even voor de zekerheid checken hoor, maar is dit van Versvoer.nl?
- Dwarreltje
- 5-sterren

Vanaf de 24e woon ik bij Doorn/Leersum. Gewoon het ene bos ingeruild voor het andere

Nou wordt het volgende week dus even druk en heb ook een redelijk volle vriezer die verhuisd wordt
, maar ik zal dan vrij snel weer pens en eendennekken nodig hebben. Ben er bijna doorheen (voor het drogen).
Iemand die een lijntje weet/heeft/van plan is? Liefste lamspens, maar rund mag ook.
Nou wordt het volgende week dus even druk en heb ook een redelijk volle vriezer die verhuisd wordt
Iemand die een lijntje weet/heeft/van plan is? Liefste lamspens, maar rund mag ook.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik ga bestellen bij kiezebrink en als het goed is komen ze in week 24. Ze hebben zowel lamspens als eendennekken. De prijslijst kun je vinden op hun site.
Ik woon in houten
Ik woon in houten
- Dwarreltje
- 5-sterren

Dank je voor het aanbod Miranda, maar heb toch maar gekozen voor een lijntje verder weg. De prijzen van Kiezebrink vind ik nogal wat, vergeleken met de lijntjes die ik gewend ben.Miranda 1 schreef: Ik ga bestellen bij kiezebrink en als het goed is komen ze in week 24. Ze hebben zowel lamspens als eendennekken. De prijslijst kun je vinden op hun site.
Ik woon in houten
Is er hier iemand van ons die mee besteld heeft met het konijn topic wat 24 mei geleverd word bij Nieuwegeiin langs de A2?
kijk maar even in het bestellijstje, dan kan je precies zien wie er besteld hebben 8)
IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)
Ik weet nog niet precies hoe dit hier allemaal werkt en hoe ik me voor een bestelling kan aanmelden
Ik weet nog niet precies hoe dit hier allemaal werkt en hoe ik me voor een bestelling kan aanmelden
- Dwarreltje
- 5-sterren

Je kijkt wat je nodig hebt/wilt bestellen en welke stopplaats voor jou het beste uitkomt. Dan meld je je bestelling hier, inclusief waar het eruit mag. En kijkt even wanneer je uiterlijk betaald moet hebben. Meestal gaan de betaalgegevens per PB. Op tijd betalen een must want de organisator van het lijntje kan moeilijk alles voorschieten, dus niet betaald is niet besteld.Audrey schreef: IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)
Kleine waarschuwing: gezien het aantal lijntjes en meestal de mooie kwaliteit, bestaat er gerede kans op hebzucht, die meestal de vriezer(s) te boven gaat
-
Miranda 1
- 5-sterren

Hoi Audrey leuk dat je er ook bent.Audrey schreef: IK woon in Amersfoort en wil graag gaan drogen voor mijn hondjes. Miranda volgens mij ken ik jou van het golden retriever forum (Dusty en Freddy?)
Als je vragen hebt mag je me altijd een pb sturen, ook op fb.
We hebben ook een Barfplaats fb pag van Utrecht. Als je wil kan ik je misschien wel toevoegen.
Als je me toe zou willen voegen Miranda, graag dank je
Wil je mij dan ook even toevoegen.Miranda 1 schreef: Hoi Audrey leuk dat je er ook bent.
Als je vragen hebt mag je me altijd een pb sturen, ook op fb.
We hebben ook een Barfplaats fb pag van Utrecht. Als je wil kan ik je misschien wel toevoegen.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik kan alleen mensen toevoegen met wie ik al bevriend ben op fb. En met Audrey ben ik dat vanuit de goldens.
De groep heeft barfgroep Utrecht. Dan kun je zelf lid worden.
De beheerder heeft zojuist toestemming gegevenMiranda 1 schreef: Ik kan alleen mensen toevoegen met wie ik al bevriend ben op fb. En met Audrey ben ik dat vanuit de goldens.