Die kriebelbaard is toch allerminst strak te noemen.Pluto schreef: Jij loopt er toch altijd 'strak' bij?
![]()
ATTENTIE!!! annulering (za 14 juni 13.00 uur)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Wie gaat er mee, wie gaat er mee...... (za 14 juni 13.00 uur)
Valt wel mee, toch?Maxi's 3-tal schreef: Die kriebelbaard is toch allerminst strak te noemen.![]()
![]()
Ik zal vóór de 14e de tondeuse op standje "prik" zetten! 8)
Dat wordt niet zoenenRonald schreef: Valt wel mee, toch?
Ik zal vóór de 14e de tondeuse op standje "prik" zetten! 8)
Hoe ver / lang lopen is de verkorte versie?
- Pauline
- 5-sterren

Dat is naar eigen wens in te vullen Urs.Urs schreef: Hoe ver / lang lopen is de verkorte versie?
Eén kant prik, één kant lekker kriebelen, dan? 8)Nynke schreef: Dat wordt niet zoenen![]()
![]()
1 kant 's morgens glad geschoren ?? 8)Ronald schreef: Eén kant prik, één kant lekker kriebelen, dan? 8)
Neuh... Dat gaat niet gebeuren...Nynke schreef: 1 kant 's morgens glad geschoren ?? 8)
- Pauline
- 5-sterren

Re: Sorry..... annulering (za 14 juni 13.00 uur)
Zie eerste bericht.
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 04 jun 2014, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sella
Mogelijk oktober dat we wel meewandelen, dan is het een stuk koeler en durf ik het wel aan met Buffel, die heeft snel last van de warmte.
- Pauline
- 5-sterren

Dat is precies ook "mijn" probleem met Joep. Die wil nu al niet meer lopen....sella schreef: Mogelijk oktober dat we wel meewandelen, dan is het een stuk koeler en durf ik het wel aan met Buffel, die heeft snel last van de warmte.
-
sella
Buffel loopt met warmte met koeljas en koelhalsband om, anders kan ik hem niet eens laten plassen
Maar goed we doen het met liefde.
Ik pas me aan, ga om 4 uur in de ochtend de lange wandeling doen, dan is het min of meer koel, maar wel met veel water in de rugzak dat ik de koeljas kan bevochtigen als dat nodig is.
Ik pas me aan, ga om 4 uur in de ochtend de lange wandeling doen, dan is het min of meer koel, maar wel met veel water in de rugzak dat ik de koeljas kan bevochtigen als dat nodig is.
oh we wachten op de nieuwe datum, wellicht kunnen we dan wel mee, bij voorkeur eind oktober, Tante P is een echte newfoundlander en die wil niet wandelen bij hogere temperaturen, hoger is voor haar 10 graad en warmer. Gelukkig loop ik altijd langs het water en gaat ze heerlijk zwemmen, maar als we in de stad hadden gewoond denk ik dat we alleen in novermber tot maart enige beweging in haar hadden gekregen.
Re: ATTENTIE!!! annulering (za 14 juni 13.00 uur)
Jammer !!!! Maar scheelt wel een tank benzine

Re: ATTENTIE!!! annulering (za 14 juni 13.00 uur)
Ivm met mijn pootje komt het nu natuurlijk goed uit, maar vind het wel ontzettend jammer 
Nu dan duimen dat ik gewoon 'heel' ben in oktober
Nu dan duimen dat ik gewoon 'heel' ben in oktober