Tess is vorige week ook ingeent en de dag daarop ook hoge koorts. Met een verstopping erbij. Ze had donderdag gepoept en toen weer dinsdagavond (na druppels van VSM). Vermoedelijk komt de verstopping ook van de vaccinatie. De vorige keer had ze het ook. Nu alleen nog de BMR eind augustus, maar ik geef hem liever niet
Ze is er nu vanaf tot ze een jaar is...gelukkig. Nog steeds ellendig en overgeven en koorts. En dan te denken dat ik eigenlijk niet wou vaccineren. Het merendeel toch niet. Polio is hier verplicht dus die moest zeker. Tetanus,hep,...wou ik niet geven maarja... Cocktailenting...
Bmr wordt hier apart gegeven, daar heb ik op aangedrongen...
Ahhh. Leuk!!
Als ik zoiets zie denk ik vaker wat leuk kan niet wachten tot Dwayne dat ook kan. En met denk ik ook nee nog even wachten. Want ik geniet nog zo enorm van dit echte baby-baby. (Niet dat David geen baby is, maar ze kunnen al zoveel.. ). Lekker genieten jochie!
Rare vraag. Hoeveel huilen jullie baby's gemiddeld? En dan vooral rond de leeftijd van Dwayne nu (9/10) weken.
Bij Vera wisselt het. Ik geloof dat gemiddeld 1,5 uur per dag is - ons Vera komt daar wel aan
Een huilbaby heb je wanneer je baby 3 uur per dag huilt, voor een periode van 3 weken. Daar komt Vera gelukkig niet aan.
Vera huilt voor 90% van de momenten door haar ingewanden. Dus duidelijke darmkrampen (ineens krimpen en benen helemaal intrekken en dan darmlawaai en geregeld een koeienvlaai in de pamper erachteraan) of zure oprispingen waar ze van moet huilen.
Klopt dat had ik gelezen.
Het zat me aan het denken omdat Dwayne vandaag nog helemaal niks gehuild heeft. Gewoon ontzettend gezellig en tevreden.
Dat heet. Hij heeft 5 minuten gehuild toen hij in het grote bed lag en ik me snel was douchen.
En toen ik hem in zijn vaste slaap oppakte (van mijn buik af). En in de box legde. Omdat ik bijna in mijn broek plaste. Dat vond hij niet zo geschikt. Eenmaal weer bij mij was het prima.
Dus ik begon even aan mezelf te twijfelen omdat Dwayne normaal toch wel iets meer huilt.
@nadia: kolf je 300 in 1 x of in verschillende kolfsessies?
Bij mij loopt m'n opbrengst tijdens het kolven terug. Tijdje geleden kon ik in 10 min 170 ml kolven nu meestal tussen de 80-120 waarbij mn 1 borst bijna niets meer geeft (20-30).
Net op borstvoeding.com aan het lezen geweest. Ga dit weekend maar eens proberen veel vaker aan te leggen om te kijken of ik de productie wat kan ophogen. Dat kolven op t werk is ook echt niks aan maar goed....
Die 300cc was in een keer. Maar dat is niet standaard zeg maar. Meestal kolf ik de helft. Zo'n 150 cc. Ik red het haast nooit met 1 flesje. (125 cc)
Vandaag ook een flinke hoeveelheid gekolfd. Zo'n 225 cc in een teug.
Ik heb ook wel momenten dat ik minder kolf. Dan komt er maar zo'n 50cc uit. Heb ook altijd dat 1 kant veel meer geeft. Eigenlijk altijd de kant waarmee ik begin. Dus dat verschilt per keer.