Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
Mooie foto Kaela (sorry, naam kwijt) je staat er goed op1
Dankjewel voor het compliment.
En ik geniet ook erg van de mooie foto's die ik hier steeds weer zie voorbij komen.
Dankjewel voor het compliment.
En ik geniet ook erg van de mooie foto's die ik hier steeds weer zie voorbij komen.
heb je nou een flex in je hand? (Met daaraan Oscar?) ??? Indien ja, vond hij de vogeltjes leuk?Kaela schreef:![]()
Kaela schreef: Ik heb twee nieuwe vogeltjes gekocht:
Ik vind ze zo leuk he die papegaaien!
Zou terug gaan en ze alsnog meenemen
Grapje. Was een actie voor een goed doel (vandaar ook de logo's in de foto).
Mooie vogeltjes! En groot! 
Ik heb Oscar echt niet aan zo'n flexje hoorzhiva schreef: heb je nou een flex in je hand? (Met daaraan Oscar?) ??? Indien ja, vond hij de vogeltjes leuk?![]()
De flex was van de blauwe ara. Die is niet gewiekt en had een tuigje aan. Dus als ie bij je op de arm kwam, moest je ook zijn riempje vast houden. Hij heeft de hele dag geen vliegpoging gedaan, maar de deuren gingen te pas en onpas open, dus dan moet het wel veilig. De groene was wel gewiekt, dus had geen tuigje om en dus ook geen flex.
Ja, zeker groot! De blauwe is de grootste papegaaiensoort die er is, deze woog 1250 gram (mijn eigen vogels zijn 140 en 500 gram!). De groene is relatief een kleintje, dat is de kleine soldatenara. Daar bestaat ook nog een grotere variant van, die beduidend groter is dan deze. Ik vind de soldatenara's de aller leukste, dus iedereen wilde met de blauwe en ik vooral met de groene hihi.koekje schreef: Mooie vogeltjes! En groot!![]()
Laatst gewijzigd door Kaela op zo 25 mei 2014, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Charlie Angel
- Moderator
Charlie op het drielandenpunt!

En natuurlijk ook een foto bij het hoogste punt.

Met een telefooncameraatje is het al helemaal lastig om een zwarte hond goed op de foto te krijgen.

Met een telefooncameraatje is het al helemaal lastig om een zwarte hond goed op de foto te krijgen.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op zo 25 mei 2014, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Aaaaaaah die Charlie 
hijhih, leuke foto's, mensen vragen altijd of Qadir een poedel is, snap nooit zo goed waarom, zie echt geen gelijkenis, maar nu met deze foto's gaat er een heel klein belletje rinkelenMaxi's 3-tal schreef: Charlie op het drielandenpunt!
Met een telefooncameraatje is het al helemaal lastig om een zwarte hond goed op de foto te krijgen.![]()
- Angelique
- 5-sterren

KLopt, maar het is toch prima gelukt! Leuke foto'sMaxi's 3-tal schreef: Charlie op het drielandenpunt!
Met een telefooncameraatje is het al helemaal lastig om een zwarte hond goed op de foto te krijgen.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Zonnetje, blauwe lucht, fietsje, camera om de nek...mikken en klikken 

zo dicht in de buurt, en niet s ff komen voor een bakkie ..Maxi's 3-tal schreef: Charlie op het drielandenpunt!
Hebben jullie een leuke dag gehad in Volsj?
Laatst gewijzigd door nova op zo 25 mei 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom zou je over paden lopen