huizenruil (gelukt!!)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: huizenruil
Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huur
-
Martine-Tom
Dat kan, tegenwoordig gaat het ook naar inkomen hekiara schreef: Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huur
Ik heb 1.5% verhoging gehad en de buuf waarvan haar partner net is ingetrokken dus 2-verdieners, die is met ik geloof 4.5% verhoogd.
Nou dat heb hier niks met inkomen te maken het is zo ik ben de eerste bewoner al bijna 20 jaar en de buren al de vierde vandaar zo groot verschil
Als ik er uit zou gaan gaat het ook naar bijna het dubbele maar vroeg mij dus af of dat ook bij woning ruil is
Als ik er uit zou gaan gaat het ook naar bijna het dubbele maar vroeg mij dus af of dat ook bij woning ruil is
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, de huurprijs wordt dan net zo aangepast als wanneer de woning op een andere wijze naar een nieuwe huurder zou gaan. Maar de huurprijs is uiteraard vooraf bekend, daar moet je voor tekenen, dus geen verrassingen ná de ruil wat dat betreft.kiara schreef: Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huur
Toen ik in mijn huisje kwam werd mijn huur ruim 100 euro duurder per maand dan dat mijn buren betalen.
Zij wonen er al 30 jaar ofzo.... en mijn huisje is een paar keer van eigenaar gewisseld....
(ben evengoed erg blij met mn huisje hoor !)
Zij wonen er al 30 jaar ofzo.... en mijn huisje is een paar keer van eigenaar gewisseld....
(ben evengoed erg blij met mn huisje hoor !)
joh ga je verhuizen, das jammer! Ja als je dat graag wilt hoop ik dat het wat word, zal voor je duimen. Ik vond het een heel avontuur.... Ik ben 10 jaar geleden vertrokken uit de randstad, viel nog nie mee om alles weer opnieuw op te moeten bouwen maar tis gelukt en als je daar al mensen kent is dat in je voordeel. . Ik wens je heel veel succes met alles. Enne... hoe moet het nu met bestellen dan

-
Martine-Tom
Die honeurs gaat mijn buurman dan overnemenMojo77 schreef: joh ga je verhuizen, das jammer! Ja als je dat graag wilt hoop ik dat het wat word, zal voor je duimen. Ik vond het een heel avontuur.... Ik ben 10 jaar geleden vertrokken uit de randstad, viel nog nie mee om alles weer opnieuw op te moeten bouwen maar tis gelukt en als je daar al mensen kent is dat in je voordeel. . Ik wens je heel veel succes met alles. Enne... hoe moet het nu met bestellen dan![]()
![]()
Ik hoop echt dat het wat word, is het niet nu dan bij een volgende
-
Martine-Tom
En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde Noordwijk

Nu maar duimen dat deze zin hebben om naar Zeeland te verhuizen
Nu maar duimen dat deze zin hebben om naar Zeeland te verhuizen
Ow leuk Voorhout, ik rijd er iedere werkdag door heen, inderdaad heel dichtbij Noordwijk!
Voorhout, hahaha, daar ben ik 11 jaar geleden bijna gillend vertrokken
Waar in Voorhout als ik vragen mag?
Doe ik :Martine-Tom schreef: En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde Noordwijk![]()
![]()
Nu maar duimen dat deze zin hebben om naar Zeeland te verhuizen![]()
dat is leuk, martine, dan kunnen wij eens afspreken, is in de buurt, duim, duim,
Je bent welkom hoor!......0ns durpie!Martine-Tom schreef: En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde Noordwijk![]()
![]()
Nu maar duimen dat deze zin hebben om naar Zeeland te verhuizen![]()
Gr Jose