Onze speurles ook alweer niet. Oscar staat te stuiteren van de energie. En dan heb ik ook nog een lekke band, dus even hollen naast de fiets zit er ook niet in. Morgen maar bandenplak spullen halen en dan hoop ik dat ik dan een rondje om kan. Woensdag mag hij met zijn vriendin spelen en donderdag les. Dus dan is meneertje weer een beetje te hanteren...zhiva schreef: Helaas weten de wolkjes Heerenveen wel te vinden. Er wordt net gebeld, behendigheid gaat vanavond niet door![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
De zandzakken weggedaan, de lieslaarzen weer terug de kelder. Heeft alleen rond een uur of kwart voor zeven heel even geregend, de rest vd dag droog geweest.
Ja balen is dat dan hè? Hier het snuffelkleed maar even uit de kast getrokkenKaela schreef: Onze speurles ook alweer niet. Oscar staat te stuiteren van de energie. En dan heb ik ook nog een lekke band, dus even hollen naast de fiets zit er ook niet in. Morgen maar bandenplak spullen halen en dan hoop ik dat ik dan een rondje om kan. Woensdag mag hij met zijn vriendin spelen en donderdag les. Dus dan is meneertje weer een beetje te hanteren...
Dat is altijd een topper op dit soort dagen!
Ik ging Oscar net borstelen voor dat hij eten kreeg. Dat resulteerde in een ongelooflijke idioterie, met rennen over de bank en hij sprong zelfs over mij heen (ik zat op de grond met de borstel in mijn hand te schaterlachen).
Ik ging Oscar net borstelen voor dat hij eten kreeg. Dat resulteerde in een ongelooflijke idioterie, met rennen over de bank en hij sprong zelfs over mij heen (ik zat op de grond met de borstel in mijn hand te schaterlachen).
Kom je toch hier even een fiets halen...Kaela schreef: Onze speurles ook alweer niet. Oscar staat te stuiteren van de energie. En dan heb ik ook nog een lekke band, dus even hollen naast de fiets zit er ook niet in. Morgen maar bandenplak spullen halen en dan hoop ik dat ik dan een rondje om kan. Woensdag mag hij met zijn vriendin spelen en donderdag les. Dus dan is meneertje weer een beetje te hanteren...
Volgens de buienradar zou het hier moeten regenen. Het druppelt nog niet eens een beetje...Pluto schreef: Het weeralarm........
Dat motiveerd niet om mijn band te plakkenRonald schreef: Kom je toch hier even een fiets halen...
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Nog "ff" een ritje Zwolle-Vaassen doen. Hoorde ik als antwoord op mijn: Fijne avond en tot morgen!
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Nee, dat niet. Maar dan kun je wel met Stinkerd naast de fietsKaela schreef: Dat motiveerd niet om mijn band te plakken![]()
Hier "onweert" hetRonald schreef: Volgens de buienradar zou het hier moeten regenen. Het druppelt nog niet eens een beetje...
Nou gelukkig maar van niet, oudste dochter bij ons in bed is ook niet echt lekker slapen
Zolang ze het bed niet volschijt, is het best gezellig een kind in je bed.Kim_S schreef: Hier "onweert" het
Nou gelukkig maar van niet, oudste dochter bij ons in bed is ook niet echt lekker slapen![]()
Dan doe je haar toch gewoon een luier om. Scheelt enorm. 
Tip: bovenkant helemaal rondom afplakken met tape. En watje in de navel doen (dat scheelt met navel schoonpoeren met een wattenstaafje).
Gijs is weer naar de kapper geweest, nu is hij heeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht en schoon en knuffelig.
Ze is 5, die tijd hebben we (zelfs met de jongste trouwens) gelukkig gehadkoekje schreef: Zolang ze het bed niet volschijt, is het best gezellig een kind in je bed.
Zo'n baby in bed is heel gezellig, maar onze grote dame schopt en slaat in haar slaap
Dus van mij mag het onweer wegblijven