De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Wat een lekkere bos haar!
Ze heeft idd een lekkere bos haar. Krullend. Bij geboorte zwart,maar wordt bleker en bleker.
Ik moet het al echt kammen zelfs, vanmorgen zaten er al knopen in
Ik moet het al echt kammen zelfs, vanmorgen zaten er al knopen in
Vandaag was hier een regelrechte kutdag.
Vera heeft zowat de hele dag gehuild, totaan zowat een uur onafgebroken krijsen. Ze wilde niet boven, ze wilde niet beneden, niet in bed, niet in de box, niet op schoot, niet in haar stoel, niet wakker zijn, niet slapen. Ze heeft ook maar weinig gelachen en gekakeld vandaag. En weer een koeienvla en 2x een doorgelekte pamper. En ze had veel honger, maar wilde niet aan de tiet.
En ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Ik had zo gehoopt dat het een half jaar zou duren voordat mn cyclus weer op gang zou zijn. Ik denk dat het iets met mn slagroom doet, zal wel naar spruitjes smaken ofzo. Daar zou ik ook van moeten huilen.
Ik voel me er toch wel schuldig over. Ik weet dat ik er alles aan heb gedaan om niet weer ongesteld te worden (volledig BV), maar ik ben niet gelijk aan de minipil gegaan, want ik dacht dat het wel los zou lopen.
Vera heeft zowat de hele dag gehuild, totaan zowat een uur onafgebroken krijsen. Ze wilde niet boven, ze wilde niet beneden, niet in bed, niet in de box, niet op schoot, niet in haar stoel, niet wakker zijn, niet slapen. Ze heeft ook maar weinig gelachen en gekakeld vandaag. En weer een koeienvla en 2x een doorgelekte pamper. En ze had veel honger, maar wilde niet aan de tiet.
En ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Ik had zo gehoopt dat het een half jaar zou duren voordat mn cyclus weer op gang zou zijn. Ik denk dat het iets met mn slagroom doet, zal wel naar spruitjes smaken ofzo. Daar zou ik ook van moeten huilen.
Ik voel me er toch wel schuldig over. Ik weet dat ik er alles aan heb gedaan om niet weer ongesteld te worden (volledig BV), maar ik ben niet gelijk aan de minipil gegaan, want ik dacht dat het wel los zou lopen.
Er zal wel wat minder melk zijn door de ongesteldheid denk ik. Ik had het rond de 10-11 weken trouwens ook, niet het ongesteld zijn, maar wel het gevoel dat ze te weinig,melk kreeg. Was ook wel zo want mijn tieten waren leegkoekje schreef: Vandaag was hier een regelrechte k*tdag.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Mag eigenlijk wel gaan komen zo.
Klinkt bekend Koek. Allemaal niet leuk! Misschien heeft ze net vandaag een regeldag?
Vandaag maar gauw vergeten en hopelijk gaat het morgen weer beter!
Vandaag maar gauw vergeten en hopelijk gaat het morgen weer beter!
Oh, regeldag was nog niet in me opgekomen 
Sinds gisteren heeft ze wel sneller honger, maar vandaag dronk ze dan ook niet echt goed door.
Hoe merk je een productiedip? Het is een uur geleden dat ze heeft gedronken en ik denk dat ik al weer voor de helft gevuld ben. Ik voel niet leeg aan.
Sinds gisteren heeft ze wel sneller honger, maar vandaag dronk ze dan ook niet echt goed door.
Hoe merk je een productiedip? Het is een uur geleden dat ze heeft gedronken en ik denk dat ik al weer voor de helft gevuld ben. Ik voel niet leeg aan.
Productiedip was bij mij wel echt minder melk en een hongerig kind.
Misschien dat de melk toch anders smaakt nu?
Ze kan midschien ook spruw hebben, dan doet drinken haar pijn. Of iets als een oorontsteking? Dan is liggen (slapen) ook pijnlijk. Maar een regeldag is natuurlijk heel goed mogelijk. Hoe oud is ze nu?
Is ze verder niet ziekjes / verkouden of zo?
Misschien dat de melk toch anders smaakt nu?
Ze kan midschien ook spruw hebben, dan doet drinken haar pijn. Of iets als een oorontsteking? Dan is liggen (slapen) ook pijnlijk. Maar een regeldag is natuurlijk heel goed mogelijk. Hoe oud is ze nu?
Is ze verder niet ziekjes / verkouden of zo?
Ik heb geen tekenen van spruw gezien, niet bij haar en niet bij mij. Oorontsteking weet ik niet, maar ze heeft geen koorts of vieze oren. Ze niest wel iets vaker, maar niet verkouden of snotterig. Misschien moet er gewoon vaker gestofzuigd worden; de katten slapen overal en kattenharen zijn erg kriebelig.
Ze is 10 weken.
Ze is wel ineens hard aan het groeien. Kon ze 2-3 weken geleden nog in maat 50, nu past 56 goed zonder dat het ruim zit en sommige dingen zijn zelfs al een beetje kort. Ze zal nu wel 5 kilo wegen; begin deze week was ze dat al bijna.
Volgende week concentratiebureau, dan weten we ook hoe lang ze nu precies is. Met de laatste meting zat ze op 4460 gram en 53 cm.
Ze is 10 weken.
Ze is wel ineens hard aan het groeien. Kon ze 2-3 weken geleden nog in maat 50, nu past 56 goed zonder dat het ruim zit en sommige dingen zijn zelfs al een beetje kort. Ze zal nu wel 5 kilo wegen; begin deze week was ze dat al bijna.
Volgende week concentratiebureau, dan weten we ook hoe lang ze nu precies is. Met de laatste meting zat ze op 4460 gram en 53 cm.
Een sprongetje zou ook nog kunnen. Is ze iets nieuws aan het leren? (Omrollen of iets dergelijks?)
Zo lastig dat ze het nog niet kan vertellen hè?
Zo lastig dat ze het nog niet kan vertellen hè?
Ik geloof niet zo in de sprongetjes-theorie. Omrollen kan ze overigens al een tijdje. Ik denk niet dat ze binnenkort ineens zal lopen 
Jeetje wat reageren jullie op bizarre tijden 
Is Vera weer een beetje gezelliger wakker geworden vandaag?
Is Vera weer een beetje gezelliger wakker geworden vandaag?
Ik had nachtdienst omdat manlief nachtdienst had 
Ben inderdaad ook benieuwd hoe het met jullie gaat vandaag!
Ben inderdaad ook benieuwd hoe het met jullie gaat vandaag!
Ik had nachtdienst omdat Vera ondanks eindelijk lief slapen, nog steeds om de zoveel tijd een keel opzette om eten.
Maar vandaag lijkt het wel iets beter te gaan. Nog steeds wel hongerig, maar niet zo dramatisch als gisteren. En de tiet smaakt niet meer naar spruitjes zo te merken.
Maar vandaag lijkt het wel iets beter te gaan. Nog steeds wel hongerig, maar niet zo dramatisch als gisteren. En de tiet smaakt niet meer naar spruitjes zo te merken.
Dwayne word altijd rustig van een autoritje of wandelen in de kinderwagen. Misschien vind vera dat ook wel prettig.
Ik heb geen rijbewijs en de kinderwagen moet ik nog steeds wassen 
Vera heeft natuurlijk vaker in de auto gezeten en als ze echt over de zeik is, werd ze daar voorheen ook niet rustig van.
Vera heeft natuurlijk vaker in de auto gezeten en als ze echt over de zeik is, werd ze daar voorheen ook niet rustig van.