Mijn naam is lian en ik heb 2 honden ( 1 amstaff en 1 border collie) en tevens ook 2 katten, en dan nog een heleboel klein grut ^^
Mijn AST is inmiddels 2,5 jaar oud en heb ik eigenlijk altijd brok gevoerd en de BC is nu 8 maanden en heb ik ook het grootste gedeelte brok gevoerd.
Nu ben ik ongeveer 2 weken al bezig met KVV van smuldier, maar wil graag overstappen naar een ander (beter) merk.
Heb vorige week ook al een grote vriezer aangeschaft dus we zijn klaar om over te stappen.
Nu zijn er 2 merken die me wel aanspreken en waar ik al wat info over heb opgezocht en dat zijn degomeat/best4dogs en herby. Ook omdat je hier barf kunt bestellen. Ik wil namelijk graag 1 of 2 dagen barfen.
Alleen ik zou graag eerst enkele rollen willen uitproberen voordat ik gelijk voor 100,- ga bestellen.
Nu was mijn vraag hier of er misschien mensen zijn uit de omgeving posterholt/roermond of venlo waar ik misschien bij mee mag bestellen.
Ook leek het merk huntershome mij wel goed, alleen zit er helaas geen verkooppunt in limburg, en ik vind ook nergens prijzen van ze terug. Heb via hun site al een mail gestuurd, maar helaas geen reactie. Heeft iemand misschien een idee rond welke prijs de KVV van huntershome zit en of het ook te bestellen is?
En als laatste had ik kivo nog in gedachten, die zit wat dichter hier in de buurt (alhoewel het nog steeds een uur rijden zou zijn) Maar hier hoor ik weer gemengde reacties over.
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen en dat ik binnenkort mijn vriezer (en hondjes