Showlijntje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Showlijntje
Het showlijntje van queen B was een heel dun vervelend nylon lijntje.
B en ik vonden dat allebei niet fijn!
Nu wil ik voor prinses P een nieuw showlijntje om ons avontuur in elk geval goed te starten....
Wie heeft er goeie tips waar ik op moet letten en waar ik goeie/mooie lijntjes kan kopen?
B en ik vonden dat allebei niet fijn!
Nu wil ik voor prinses P een nieuw showlijntje om ons avontuur in elk geval goed te starten....
Wie heeft er goeie tips waar ik op moet letten en waar ik goeie/mooie lijntjes kan kopen?
Re: Showlijntje
Ik vind leer het fijnst. En halfchecks.
Ik heb (onder andere) deze en die vind ik het fijnst:

Ik heb net weer een halsband op maat besteld... en ik weet dat zij ook showlijntjes maakt...
Je kunt dan al je wensen, inclusief blilng-bling enzo doorgeven ! Misschien heb je er wat aan !
(De halsband die ik besteld had was trouwens perfect en ook keurig afgewerkt enzo)
www.adorable-collars.nl
Je kunt dan al je wensen, inclusief blilng-bling enzo doorgeven ! Misschien heb je er wat aan !
(De halsband die ik besteld had was trouwens perfect en ook keurig afgewerkt enzo)
www.adorable-collars.nl
-
fransbulletje
www.xclusiveshowleads.nl
Vertel je wensen en ze maakt het voor je.
Vertel je wensen en ze maakt het voor je.
Een Dalmaat showen aan een nylon showlijntje gaat gewoon niet. Ja, of je moet een Dalmaat hebben die nul aan de riem trekt, ik moet de eerste nog tegen komen. Als je hond gedwee meeloopt is nylon leuk, anders een no no. Vind ik.
Leren lijn is ook mooier dan nylon. En zorg dat het goed past. Een te groot bandje om de nek staat zo stom.
Ja, en het staat ook lullig als je je hond verliestUrs schreef: Leren lijn is ook mooier dan nylon. En zorg dat het goed past. Een te groot bandje om de nek staat zo stom.
-
fransbulletje
Daar heb je inderdaad wat stevigers voor nodig, moet ook bij de hond passen.Lizzy schreef: Een Dalmaat showen aan een nylon showlijntje gaat gewoon niet. Ja, of je moet een Dalmaat hebben die nul aan de riem trekt, ik moet de eerste nog tegen komen. Als je hond gedwee meeloopt is nylon leuk, anders een no no. Vind ik.
- var Stolthet
- 4-sterren

De showlijntjes die ik heb zijn gemaakt door Lunar Design uit Engeland. Ze maakt ze ook met halfcheck. Een dikkere soort nylon wat niet brand (en geen 2e die hetzelfde is)
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
De mijne komt hier vandaan : http://www.theshowdogcompany.co.uk/
Alle kleuren van de regenboog en ze liggen heerlijk in je hand. Echt leer.
Alle kleuren van de regenboog en ze liggen heerlijk in je hand. Echt leer.
Ik gebruikte een jachtlijn zo een met een leren stopper, ze zijn er in verschillende diktes.
Wij gebruiken het liefst een ronde leren riempje en een 'luxe slip'. Geen idee hoe ik dat anders moet noemen maar het is een slipkettinkje waarbij de schakels heel dicht bij elkaar zitten en het kettinkje dicht lijkt. Wij vinden dat mooi staan en bij het in stand staan zakt het vanzelf naar de overgang van nek naar schouder.
- Angelique
- 5-sterren

Snakechain?Erna schreef: Wij gebruiken het liefst een ronde leren riempje en een 'luxe slip'. Geen idee hoe ik dat anders moet noemen maar het is een slipkettinkje waarbij de schakels heel dicht bij elkaar zitten en het kettinkje dicht lijkt. Wij vinden dat mooi staan en bij het in stand staan zakt het vanzelf naar de overgang van nek naar schouder.
Fijn al die adresjes!!! Ik heb een leren gehaald voor Saar maar zonder kettinkje. 2x ringtraining gedaan nu en de blaren staan nog net niet in mn hand... even wat anders shoppen dus!