De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!

Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

koekje schreef: Ja, ik heb nieuwe foto's. Ze staan op de ipad.
Meneer heeft ook al een aantal keer in hotel gezeten wegens werk. En ik moet zeggen, het gaat best goed zo alleen hoor. Ik heb wel moeite om haar alleen in badje te doen, maar dat ligt aan mij en mijn handfunctie.
Vera slaapt altijd in de box als ik beneden ben. Ik neem haar mee naar boven als ik ga slapen.
Hoe gaat het normaal bij jullie dan? Vera slaapt niet alleen in een bedje en zal dat voorlopig ook niet gaan doen, maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het er bij anderen aan toe gaat.

;D
Ik zit nu voor de tv. Robyn slaapt op de schoot. Maar ook vaak wakker. Is een echt avondkind...
Ze gaat mee als wij zo meteen gaan slapen.
Ze heeft nog geen eigen bed ;D
Overdag in de box.

Heb je zo een badzitje? Is wel handig...
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik heb idd een badzitje. Maar dan nog moet ik wel warm water halen om het badje te vullen. En baby wassen zijn toch veel handelingen, want de derriere en rug moeten dan ook gewassen worden.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben niet de meest geweldige fotograaf en Vera ligt ook voor geen meter stil.
Op de tweede foto moest ze zelfs geluid maken bij het lachen, maar dat kan je met een foto niet horen. Helaas is die wel wazig.
Laatst gewijzigd door koekje op zo 01 jun 2014, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Wat een mooierd Koekje!  :-*
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Das een heel lief mooi roze koekje  :smitten:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

wat is ze leuk Koekje  :smitten: :smitten:
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Wat een knapperd!
En wat is ze al veranderd... Gaat vlug he!

Ja dat is het voordeel aan ze gewoon in bad kunnen wassen.
Veel water er in, op het badzitje...en ze spettert zichzelf helemaal nat!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ze is idd al best veel veranderd. Toen ze nog een verse baby was, leek ze spitting image op meneer als baby. Nu krijgt ze steeds meer trekken van mij. Zo heeft ze mijn wangen en kin en denk ik dat ze ook mijn neus zal krijgen.
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

koekje schreef: Ze is idd al best veel veranderd. Toen ze nog een verse baby was, leek ze spitting image op meneer als baby. Nu krijgt ze steeds meer trekken van mij. Zo heeft ze mijn wangen en kin en denk ik dat ze ook mijn neus zal krijgen.
Zouden mijn woorden kunnen zijn...
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Meestal ligt Dwayne op een van ons te slapen. Op het moment dat hij wakker word gaan we naar boven. Echter meld hij zich vaker niet meer rond 11 maar slaapt door. Gisteren hadden wij geen tijd om op de bank te liggen. Toen lag hij in de box en moest ik hem wakker maken om naar bed te gaan.
Dan gaan we naar boven. Krijgt hij op het aankleedkussen schone luier aan.
Dan voed ik hem op zijn kamertje. Heb daar een fijne stoel voor staan. Als hij uitgedronken is dan leg ik hem in bedje. Stop ik hem lekker toe. Wens ik hem welterusten en zeg ik dat ik van hem hou. Tegen die tijd is vl ook terug van de hondjes uitlaten. Hij komt dan ook naar het kamertje. Geeft kus enzo. Dan gaat de muziek mobiel aan. Rest van de lampjes uit. Dwayne vertelt nog iets. Maar voor ik mijn tanden gepoetst hebt slaapt hij. En dan tegen 5-6 uur meld hij zich weer.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Wat een enige foto's koek. Ze is een heel mooi meisje :)
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Nadia schreef: Meestal ligt Dwayne op een van ons te slapen. Op het moment dat hij wakker word gaan we naar boven. Echter meld hij zich vaker niet meer rond 11 maar slaapt door. Gisteren hadden wij geen tijd om op de bank te liggen. Toen lag hij in de box en moest ik hem wakker maken om naar bed te gaan.
Dan gaan we naar boven. Krijgt hij op het aankleedkussen schone luier aan.
Dan voed ik hem op zijn kamertje. Heb daar een fijne stoel voor staan. Als hij uitgedronken is dan leg ik hem in bedje. Stop ik hem lekker toe. Wens ik hem welterusten en zeg ik dat ik van hem hou. Tegen die tijd is vl ook terug van de hondjes uitlaten. Hij komt dan ook naar het kamertje. Geeft kus enzo. Dan gaat de muziek mobiel aan. Rest van de lampjes uit. Dwayne vertelt nog iets. Maar voor ik mijn tanden gepoetst hebt slaapt hij. En dan tegen 5-6 uur meld hij zich weer.
Kan er alleen maar van dromen..... nog altijd is Juliette geen goede slaapster. Nu opnieuw poging met behulp van homeopaat. In de ochtend slaapt ze anderhalf uur... in de middag vaker niet dan wel, in de avond slaapt ze twee uur en daarna weer een en al onrust.... ook als we haar bij ons in bed nemen blijft er veel onrust... ik hoop dat zodra ze kan lopen (en dat gaat binnenkort zelfstandig gebeuren) en ze wat beter kan praten de onrust voorbij is.... tot die tijd blijft het 'behelpen'.....
cj

Bericht door cj »

Zo die Vera is een knapperd !
Saskia
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ivonne schreef: Kan er alleen maar van dromen..... nog altijd is Juliette geen goede slaapster. Nu opnieuw poging met behulp van homeopaat. In de ochtend slaapt ze anderhalf uur... in de middag vaker niet dan wel, in de avond slaapt ze twee uur en daarna weer een en al onrust.... ook als we haar bij ons in bed nemen blijft er veel onrust... ik hoop dat zodra ze kan lopen (en dat gaat binnenkort zelfstandig gebeuren) en ze wat beter kan praten de onrust voorbij is.... tot die tijd blijft het 'behelpen'.....
Het lijkt me echt onwijs vervelend :(
Ben je al met haar naar een goede osteopaat geweest? Dat heeft voor Dwayne heel veel goeds gebracht.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Nadia schreef: Het lijkt me echt onwijs vervelend :(
Ben je al met haar naar een goede osteopaat geweest? Dat heeft voor Dwayne heel veel goeds gebracht.
Osteopaat ben ik met haar geweest omdat de bevalling zo heftig was.... laten controleren of alles bij haar wel op de goede plek zat (ook vanwege de enorme darmkrampjes) maar alles was oke.

en ja.... het is onwijs vervelend... ze doet het niet expres of om ons te klieren maar ja.... en naar oma brengen kan wel maar ik ben bang dat ik dan weer weet hoe lekker doorslapen is en hoe zwaar het dan is als ze weer thuis slaapt....

Gesloten