De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Klinkt misschien stom. Maar heb je het huis al eens laten doormeten op aardstralen? Ik weet het is een ver van je bed. Maar heb onlangs nog een succes verhaal gehoord.
Dwayne had een nekwerveltje niet goed zitten. Osteopaat heeft goed geholpen.
Een nachtje bij oma om zelf even bij te tanken kan erg waardevol zijn. Als je moe bent, ben je ook sneller geprikkeld.
Hoe gaan jouw nachten nu dan?
Dwayne had een nekwerveltje niet goed zitten. Osteopaat heeft goed geholpen.
Een nachtje bij oma om zelf even bij te tanken kan erg waardevol zijn. Als je moe bent, ben je ook sneller geprikkeld.
Hoe gaan jouw nachten nu dan?
ik heb idd niets met het aardstralengebeuren.... 
Juliette gaat tussen 19.00 en 20.00 uur naar bed; slaapt dan een uur moet vervolgens even 'goed' gelegd worden. Slaapt opnieuw een tijdje en wordt daarna vreselijk onrustig.... heeft contact met een van ons echt nodig.Slapen bij ons in bed (als we haar echt niet rustig krijgen in eigen bed... let wel... ze slaapt maar is onrustig) dan nemen we haar bij ons in bed. Daar is ze wel wat rustiger maar friemelt ze voortdurend aan mij waardoor ik heel licht slaap... ik vind het echt behelpen allemaal.... Zelf lijkt ze er gelukkig niet zoveel last van te hebben want overdag is het een vrolijk, ondernemen, actief en snel lerend kindje.
Nou ja, .... geduld geduld geduld....
Juliette gaat tussen 19.00 en 20.00 uur naar bed; slaapt dan een uur moet vervolgens even 'goed' gelegd worden. Slaapt opnieuw een tijdje en wordt daarna vreselijk onrustig.... heeft contact met een van ons echt nodig.Slapen bij ons in bed (als we haar echt niet rustig krijgen in eigen bed... let wel... ze slaapt maar is onrustig) dan nemen we haar bij ons in bed. Daar is ze wel wat rustiger maar friemelt ze voortdurend aan mij waardoor ik heel licht slaap... ik vind het echt behelpen allemaal.... Zelf lijkt ze er gelukkig niet zoveel last van te hebben want overdag is het een vrolijk, ondernemen, actief en snel lerend kindje.
Nou ja, .... geduld geduld geduld....
Het schijnt dat de WIFI ook van invloed kan zijn. Je zou die ook eens uit kunnen zetten.
Ivonne, het is EXACT Fedde en ons verhaal als ik het zo lees. Wij hopen ook nog altijd op verbetering!!!
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Tess is gisteren 1 geworden en slaapt ook nog altijd niet door. Ik troost me maar met de gedachte dat een kind tussen de 1 en 2 jaar nog altijd 2 tot 3 nachtvoedingen nodig heeft. Dat zou tenminste het natuurlijke ritme van een kind zijn. In deze maatschappij willen mensen altijd maar dat een kind doorslaapt en worden er bijvoorbeeld papjes gegeven in de hoop dat een kindje doorslaapt, wat natuurlijk niet het geval hoeft te zijn. Ik word altijd raar aangekeken als ik zeg dat ik Tess nog borstvoeding geef en al helemaal wanneer ik zeg dat ze nog nachtvoedingen krijgt. Ik laat haar dat zelf afbouwen en langzaamaan begin ik te merken dat er wat langer tussen de voedingen (ongeveer om de 4 uur 's nachts) komt.
Proficiat (met) Tess!!
Nacht voedingen kunnen misschien wel normaal zijn. Maar als het je opbreekt als moeder zijnde heb je er beide niks aan.
Nacht voedingen kunnen misschien wel normaal zijn. Maar als het je opbreekt als moeder zijnde heb je er beide niks aan.
Robyn is ook niet de beste slaapster.
Ze MOET iemand van ons voelen om in sla te geraken.En heel erg strak onder deken zitten.
Dus zit ik heel erg vaak op de stoel naast de box. Mijn arm door de spijlen. Neemt ze mn vinger. Als ze in slaap dommelt peuter ik vinger los. Dan wordt ze lichtjes wakker. Neem ik nog ff haar handje vast. Na een kwartiertje kan ik gaan. ( en net dan beginnen de honden te blaffen
). Vaak werkt dat niet. Dan moet ik met haar op ons bed gaan liggen. Ligt ze tegen me aan en valt in slaap. Weggaan is geen optie....
Proficiat met Tess!
Hier ook nachtvoedingen. Maar er is beterschap hoor. We komen van elk uur en zitten nu aan 3 a 4 uur. Vind ik helemaal geen probleem en zo hou ik het wel nog een tijdje uit denk ik( nuja, ik ben nog niet terug aan het werk dus heb vrij gemakkelijk spreken)
Ze MOET iemand van ons voelen om in sla te geraken.En heel erg strak onder deken zitten.
Dus zit ik heel erg vaak op de stoel naast de box. Mijn arm door de spijlen. Neemt ze mn vinger. Als ze in slaap dommelt peuter ik vinger los. Dan wordt ze lichtjes wakker. Neem ik nog ff haar handje vast. Na een kwartiertje kan ik gaan. ( en net dan beginnen de honden te blaffen
Proficiat met Tess!
Hier ook nachtvoedingen. Maar er is beterschap hoor. We komen van elk uur en zitten nu aan 3 a 4 uur. Vind ik helemaal geen probleem en zo hou ik het wel nog een tijdje uit denk ik( nuja, ik ben nog niet terug aan het werk dus heb vrij gemakkelijk spreken)
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Als het je opbreekt is het inderdaad erg vervelend. Ik vind het goed vol te houden, maar ga zelf ook vroeg naar bed. En als ze 's avonds/'s nachts voor de eerste keer wakker wordt in haar eigen bedje leggen we haar daarna bij ons. Ik slaap dan prima, maar hoor ook vaak dat ouders/baby's elkaar wakker houden. En vaak worden kinderen thuis ook vaker wakker dan ergens anders, zeker als ze bij je in bed liggen omdat ze op jouw geur/aanwezigheid reageren. Tess slaapt bij mijn ouders wel gewoon door en daar slaapt ze iedere week, dus het is geen toeval.Nadia schreef: Proficiat (met) Tess!!
Hmmm naar aanleiding van het berichtje van Urs de wifi versterker die naast Fedde zijn kamertje in het stop contact hangt er eens uit gehaald. Het is hier opvallend rustig. Wij zijn benieuwd...
WiFi versterker is ook niet gezond. De WiFi signalen zijn vergelijkbaar als de straling van een magnetron. Bij bepaalde sterktes van boven de 300 krijg je koppijn.Jantina schreef: Hmmm naar aanleiding van het berichtje van Urs de wifi versterker die naast Fedde zijn kamertje in het stop contact hangt er eens uit gehaald. Het is hier opvallend rustig. Wij zijn benieuwd...
Hij kwam vannacht toch, maar is ook niet helemaal lekker, erg verkouden en koorts. Maar.... de avond was goed!
- Pauline
- 5-sterren

Wat is Vera een schatje! 
Alsnog gefeliciteerd met Tess.
En wat ontzettend lastig dat een aantal kleintjes zulke slechte slapers zijn. Ik was en ben een slaapkop eerste klas. Mijn moeder vertelt altijd dat ik vanaf dag 1 doorsliep, maar dat dat van het consultatiebureau niet mocht. Als ze me dan wakker maakte was ik te moe om te drinken. Ik ben pas op de lagere school hele dagen naar school gegaan, op de kleuterschool sliep ik elke middag nog en ging 's avonds om 19 uur weer naar bed. Toen ik een tiener was en uitging was ik blij dat ik om 12 uur thuis moest zijn, doorhalen tot midden in de nacht.....
Dat is me nooit gelukt, ik kukel dan zo in slaap. Heb weleens achterop de fiets bij mijn toenmalige vriendje zitten slapen of gewoon in de discotheek tegen een zuil terwijl de box naast mij muziek brulde..... 
Alsnog gefeliciteerd met Tess.
En wat ontzettend lastig dat een aantal kleintjes zulke slechte slapers zijn. Ik was en ben een slaapkop eerste klas. Mijn moeder vertelt altijd dat ik vanaf dag 1 doorsliep, maar dat dat van het consultatiebureau niet mocht. Als ze me dan wakker maakte was ik te moe om te drinken. Ik ben pas op de lagere school hele dagen naar school gegaan, op de kleuterschool sliep ik elke middag nog en ging 's avonds om 19 uur weer naar bed. Toen ik een tiener was en uitging was ik blij dat ik om 12 uur thuis moest zijn, doorhalen tot midden in de nacht.....

Laatst gewijzigd door Else op di 03 jun 2014, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hihi even mijn babe-je showen hoor 
Net vanmorgen gemaakt, beetje slechte kwaliteit foto's van m'n mob maar wel schattig toch
??
Tjemig wat heavy al die kids die zo niet slapen.....
Ik heb laatst twee weken gehad waarbij ik 's nachts 5 x wakker werd van mevrouw en je kon mij wegdragen hoor.....
Blij dat dat nu weer beter gaat.
Koek: Vera is ook echt een schatje zeg!!! Dat lachje

Net vanmorgen gemaakt, beetje slechte kwaliteit foto's van m'n mob maar wel schattig toch
Tjemig wat heavy al die kids die zo niet slapen.....
Ik heb laatst twee weken gehad waarbij ik 's nachts 5 x wakker werd van mevrouw en je kon mij wegdragen hoor.....
Blij dat dat nu weer beter gaat.
Koek: Vera is ook echt een schatje zeg!!! Dat lachje
Wat ik me afvroeg: als jullie op mijn foto klikken kun je dan ook direct in al mijn albums van photobucket komen??
Ik kan dat namelijk zelf wel als ik erop klik en eigenlijk wil ik dat niet.
Iemand een idee hoe dat anders kan?
Ik kan dat namelijk zelf wel als ik erop klik en eigenlijk wil ik dat niet.
Iemand een idee hoe dat anders kan?