het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Pff ik krijg het maar niet voor elkaar om 's avonds sap te drinken. Het wordt dan steeds of een salade of gewoon rauwe groentjes.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou ja, dan heb jij gewoon een super juice me / slim for life plan 
Maak je je avond sapje dan niet al van te voren? Dat is dan misschien een idee, als het toch al in de koelkast ligt, is het makkelijker om het dan toch maar op te drinken!
Ik sta redelijk verbaasd over mezelf dat het zo gemakkelijk gaat tot nu toe... dit weekend komen mijn ouders, ben benieuwd of ik het dan ook nog zo fluitend vol hou...
Maak je je avond sapje dan niet al van te voren? Dat is dan misschien een idee, als het toch al in de koelkast ligt, is het makkelijker om het dan toch maar op te drinken!
Ik sta redelijk verbaasd over mezelf dat het zo gemakkelijk gaat tot nu toe... dit weekend komen mijn ouders, ben benieuwd of ik het dan ook nog zo fluitend vol hou...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vind het heel knap Ellen! Vandaag wat boodschapjes doen. Mijn spinazie was jukkie geworden en zit dus ook niet in de sapjes vandaag.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo, goedemorgen! Gisteravond gezellig nagebleven na de repetitie, want manlief is vandaag jarig en die moest afsluiten... aangezien hij eigenlijk gisteren al jarig was (foutje bij de burgerlijke stand) en hij 50 wordt, ik de gehuurde abraham meegesleept en daar vast neergezet
heel de avond braaf spa blauw gedronken en de borrelnootjes genegeerd... gelukkig was het sapje van gisterenavond mega vullend 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Sapje van de middag was niet lekker en dus maar weinig van gedronken, resultaat al heel de middag veel honger. 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Tijd voor een honger sos of gewoon een ander sapje maken wat je wel lekker vindt?
Ik vind hem gelukkig niet vies, smaakt vooral heel gezond...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat gaat niet, ik zit op mijn werk.EllenL schreef: Tijd voor een honger sos of gewoon een ander sapje maken wat je wel lekker vindt?
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Balen! Sterkte dan... veel thee drinken!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou weer een dag verder. Vandaag heb ik mezelf verwend met een litertje passion for juicemaster. Echt van genoten. Vanavond heb ik een etentje. Ben benieuwd wat dat gaat worden.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Lekker he, even afwijken van het programma! Heb je het sos filmpje van week 2 al bekeken? Misschien helpt die je vanavond door!
Ik ga vanavond naar een vriendin die ik al jaren niet meer gezien heb. Ik neem maar aardbeien mee... dan wordt dat meteen mijn honger sos!
Ik ga vanavond naar een vriendin die ik al jaren niet meer gezien heb. Ik neem maar aardbeien mee... dan wordt dat meteen mijn honger sos!
Oja de mineral medicine was wat apart, moest toch ff een paar slokken wennen san de pastinaak en komkommer, maar daarna vond ik hem best lekker.
De diurectic one was best groenig zeg maar.
En nu een anti-oxidant king waarin ik te veel diepvriesbessen in gedaan heb. Resultaat : soort van milkshake ( maar dan zonder melk) best lekker dus
De diurectic one was best groenig zeg maar.
En nu een anti-oxidant king waarin ik te veel diepvriesbessen in gedaan heb. Resultaat : soort van milkshake ( maar dan zonder melk) best lekker dus
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
die anti oxidant king is inderdaad wel lekker 
Dag 12 alweer!! Bijna op de helft
Dag 12 alweer!! Bijna op de helft
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gisteravond op restaurant een salade gegeten. Vandaag alleen sap.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Goed bezig!
<
Drukke dag vandaag... boodschappen doen, tafel buiten moet echt echt echt geschilderd worden, liefst voor mijn ouders morgenavond komen, dus die tussen alle bedrijven door in de grondverf gezet.. nou ja, eerst geschuurd, pffff, pokkewerk zelfs met schuurmachine, lol. Toen nog lotgering ophalen in Hengelo en 3 kratten kwijt zien te raken in mijn vriezer, past net... Om 4 uur dacht ik, oh ja, misschien moet ik mijn thinnies eens gaan maken. Ik had 2 mini meiraapjes (voor dubbele portie) en dat proefde je wel, vond het niet heel vies ofzo, maar was wel aanwezig
Nu afwachten of ik nog honger krijg. Ga sowieso die van vanmorgen niet meer maken, veel te veel en veel te vullend en ik vind hem ook niet super lekker...
<
Drukke dag vandaag... boodschappen doen, tafel buiten moet echt echt echt geschilderd worden, liefst voor mijn ouders morgenavond komen, dus die tussen alle bedrijven door in de grondverf gezet.. nou ja, eerst geschuurd, pffff, pokkewerk zelfs met schuurmachine, lol. Toen nog lotgering ophalen in Hengelo en 3 kratten kwijt zien te raken in mijn vriezer, past net... Om 4 uur dacht ik, oh ja, misschien moet ik mijn thinnies eens gaan maken. Ik had 2 mini meiraapjes (voor dubbele portie) en dat proefde je wel, vond het niet heel vies ofzo, maar was wel aanwezig
Nu afwachten of ik nog honger krijg. Ga sowieso die van vanmorgen niet meer maken, veel te veel en veel te vullend en ik vind hem ook niet super lekker...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou een hoop groenten gekocht. We gaan nl barbecuen vanavond. Ik heb aubergines, champignons, courgette, rode ui en tomaatjes. In het blaadje van de jumbo stond een lekker recept daarvoor. Ik ben benieuwd.