verkouden met vastzittend slijm
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
marjan23
- 3-sterren

- Contacteer:
Re: verkouden met vastzittend slijm
Als je er 's nachts last van krijgt leg dan maar een in 4 gesneden (scherpe) ui naast je bed.
ik reageer daar zo heftig op met mijn ogen, dat een ui voor mij niet te doen ismarjan23 schreef: Als je er 's nachts last van krijgt leg dan maar een in 4 gesneden (scherpe) ui naast je bed.
-
Lil
Apart, hoe werkt het dan als je het onder je voeten smeert?Ruisje schreef: Dampo moet je onder je voeten smeren als je naar bed gaat. Op de borstkas heb ik er last van en onder je voeten niet en het werkt ook nog veel beter.
Beterschap, Miet!
Zal ik in ieder geval geen hyperreactiviteit op krijgen zo ver van mijn neus vandaan.
uien zijn echt brrrr ivm de dikke ogen.nova schreef: ik reageer daar zo heftig op met mijn ogen, dat een ui voor mij niet te doen is![]()
Wat ik wel kan verdragen is etherische olie: grove den verdampen in een verdamper. Alleen als je neus heel erg dicht zit, ruik je die misschien niet voldoende.
Ik ben al ruim 2 maanden bezig met verkouden zijn, vastzittende hoest, keelpijn, het hele circus blijft zich herhalen. Kuurtje gehaald uit pure wanhoop, maar dat was het ook niet. Sinds een paar dagen gebruik ik cinuforce van dr vogel. de tabletten en de neusspray. Eindelijk, ik heb weer lucht en het hoesten begint af te nemen. Hopelijk zet de stijgende lijn door want wat word je hier doodmoe van.
Ik heb geen idee hoe het werkt, ooit eens ergens gelezen en gewoon geprobeerd...Lil schreef: Apart, hoe werkt het dan als je het onder je voeten smeert?
Zal ik in ieder geval geen hyperreactiviteit op krijgen zo ver van mijn neus vandaan.
Maar het werkt echt! Bij hoesten, slijm, verstopte- en loopneus, noem maar op, hahahaha. Afgelopen winter had ik het allemaal. Vreselijk! Ik smeerde een dikke laag dampo onder m'n voeten, sokken erover aan en slapen. Alleen wat extra vitamine C erbij geslikt en na 2 dagen (en nachten) was ik weer beter.
Ik gok zomaar dat afgezien van je loopdelen de huis onder je voet dunner is en de Dampo dus sneller opneemt. (Denkt aan kietelen onder de voeten)Ruisje schreef: Ik heb geen idee hoe het werkt, ooit eens ergens gelezen en gewoon geprobeerd...
Maar het werkt echt! Bij hoesten, slijm, verstopte- en loopneus, noem maar op, hahahaha. Afgelopen winter had ik het allemaal. Vreselijk! Ik smeerde een dikke laag dampo onder m'n voeten, sokken erover aan en slapen. Alleen wat extra vitamine C erbij geslikt en na 2 dagen (en nachten) was ik weer beter.![]()
Zal het niet iets te maken hebben met voetreflex-en-nog-wat ??? Dat alle organen en lichaamsdelen in verbinding staan met een plekje op je voetzool...Mini's 3-tal schreef: Ik gok zomaar dat afgezien van je loopdelen de huis onder je voet dunner is en de Dampo dus sneller opneemt. (Denkt aan kietelen onder de voeten)
Dat was mijn 2e gokRuisje schreef: Zal het niet iets te maken hebben met voetreflex-en-nog-wat ??? Dat alle organen en lichaamsdelen in verbinding staan met een plekje op je voetzool...
Bij mij hielp het helaas niks. De dampo onder mijn voeten.
Via de huid van je voeten neem je heel veel op. Maar mij hielp het niet. Helaas.
Via de huid van je voeten neem je heel veel op. Maar mij hielp het niet. Helaas.
Als je echt zo veel pijn hebt op je borst zou ik ook even een HA ernaar laten luisteren. Als je pech hebt kan het ook longontsteking worden.