De volgorde is willekeurigMaxi's 3-tal schreef: En volgens mij is de volgorde zelfs andersom.![]()
Taadaaa! Safety First
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Taadaaa! Safety First
- - Judith -
- 5-sterren

Die leren toch geen zit!Angelique schreef: Fokkershonden leren alleen maar kom, zit en sta![]()
- Angelique
- 5-sterren

Jawel, als iets wat je enkel op commando mag doen- Judith - schreef: Die leren toch geen zit!![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk kennen ze hier alleen het commando sta. Da's het belangrijkste he, voor op de show 
- Charlie Angel
- Moderator
Zie je, ik wist het.Lizzy schreef: Eigenlijk kennen ze hier alleen het commando sta. Da's het belangrijkste he, voor op de show![]()
Zeg hoe is die taart van de week geworden?
-
Lil
Ik weet het! Ik ga fokker worden. Verdien ik reuze veel geld en hoef ik de honden alleen nog maar sta te leren. Ik zie het al helemaal zitten!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Mooi hek!
Zo'n eigen afgesloten oprit is wel heel ideaal om de honden 'in te laden'.
Ehhh, jaEef+doggies schreef: Mooi hek!
Dat was ook een van de (vele) redenen waarom we dit huisje zo graag wilde hebben!
Hek bevalt uitstekend trouwens. En we hebben geprobeerd of Frou Frou er doorheen past (door de spijlen zeg maar) maar dat lukt niet dus ook dat gaat goed!
Mooi hek!! Zo'n bord met Eigen weg kun je ook kopen bij Welkoop/Boerenbond.
Ahhhh! Arm Frou Frouke!Lizzy schreef: we hebben geprobeerd of Frou Frou er doorheen past (door de spijlen zeg maar)
Ik krijg er acuut plaatjes van in mn hoofd van jullie die staan te proberen het arme hondje door de spijlen heen te persen, met een zeer bedenkelijk kijkend hondje (soort van Boomer-blik)
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Frou was mijn favorietkoekje schreef: Ahhhh! Arm Frou Frouke!
Ik krijg er acuut plaatjes van in mn hoofd van jullie die staan te proberen het arme hondje door de spijlen heen te persen, met een zeer bedenkelijk kijkend hondje (soort van Boomer-blik)![]()
Ze maken er gewoon een depri dalmaat van
Ja, we hebben d'r voor dat hek gezet en toen hebben we een vork gepakt en zijn gaan prakken. Maar het lukte dus niet. Ja jeetje Marije, dan had je haar maar gewoon moeten nemen hoor 
Alweer een fraaie produktie van 'Leo met de gouden handjes' 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Mocht niet van LeoLizzy schreef: Ja, we hebben d'r voor dat hek gezet en toen hebben we een vork gepakt en zijn gaan prakken. Maar het lukte dus niet. Ja jeetje Marije, dan had je haar maar gewoon moeten nemen hoor![]()