Hier is het ook fijner als ik me niet in allerlei bochten moet wringen om te kunnen gaan.
Hopelijk heb ik in oktober weer een eigen auto!
ATTENTIE!!! annulering (za 14 juni 13.00 uur)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: ATTENTIE!!! annulering (za 14 juni 13.00 uur)
Hoop dat jullie in oktober wel allemaal mee kunnen en ikzelf natuurlijk ook! 
Inmiddels ben ik blij dat ik het geannuleerd heb, privé-omstandigheden maken dat ik het heel erg druk heb op het moment en dat is gewoon niet zo goed voor mijn eigen welzijn.....
Inmiddels ben ik blij dat ik het geannuleerd heb, privé-omstandigheden maken dat ik het heel erg druk heb op het moment en dat is gewoon niet zo goed voor mijn eigen welzijn.....
Nou, dan doe ik gewoon eenPauline schreef: Hoop dat jullie in oktober wel allemaal mee kunnen en ikzelf natuurlijk ook!
Inmiddels ben ik blij dat ik het geannuleerd heb, privé-omstandigheden maken dat ik het heel erg druk heb op het moment en dat is gewoon niet zo goed voor mijn eigen welzijn.....![]()
Hè... dan rijd ik met jou mee!zhiva schreef: Ivm met mijn pootje komt het nu natuurlijk goed uit, maar vind het wel ontzettend jammer
Nu dan duimen dat ik gewoon 'heel' ben in oktober![]()
gezellig!Ronald schreef: Hè... dan rijd ik met jou mee!
Jammer, maar hele goede keuze. Zeker als het jou ook nog eens lucht geeft Plien 
In het najaar gaan we voor de herkansing! Ik hoop er dan ook weer mee te kunnen!
In het najaar gaan we voor de herkansing! Ik hoop er dan ook weer mee te kunnen!
Voor de beer is het najaar ook beter
en misschien neem ik ze beide zelfs wel mee dan!