Nope, nou ja, nog een dag of 10 dusKim_S schreef: Jij op FB???
Nou ja, niet meer dus![]()
BPWR berichten in facebook
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR berichten in facebook
Vriendjes worden?Mini's 3-tal schreef: Nope, nou ja, nog een dag of 10 dus![]()
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe doe je dat? Ik kijk zo eens per week op Facebook, ook om te controleren. Ben je niet bang dat je nog wel gewoon te taggen bent? (Zo jaloers op mijn vriendje zonder facebook)Mini's 3-tal schreef: Heb gisteren of eergisteren besloten dat ik er wel weer klaar mee ben. Over 2 weken ben ik weer socialemediatechnisch gezien onbestaand.
Nee, ik krijg nu eenFenixjuh schreef: Hoe doe je dat? Ik kijk zo eens per week op Facebook, ook om te controleren. Ben je niet bang dat je nog wel gewoon te taggen bent? (Zo jaloers op mijn vriendje zonder facebook)

als ik nog een berichtje naar Michiel wil sturen...
Dus je kunt ècht weg!
-
Lil
Ik heb me ook al eens verwijderd. Je bent na die 14 dagen 100% weg.
- Angelique
- 5-sterren

Je kan dat taggen ook al op voorhand uitzetten c.q. dat jij eerst toestemming moet geven dat men je tagged in een posting.Fenixjuh schreef: Hoe doe je dat? Ik kijk zo eens per week op Facebook, ook om te controleren. Ben je niet bang dat je nog wel gewoon te taggen bent? (Zo jaloers op mijn vriendje zonder facebook)
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Jammer genoeg kun je niet meer uitezetten of je wel of niet ziet dat een vriend op een openbaar bericht reageert of een spelletje doet of gewoon iets 'liked"... rete-irritant dat dat dus voor iedereen zichtbaar is en blijft.
Niet dat ik geheimen heb maar niet elke FB vriend hoeft te lezen van welke groepen ik lid ben en wat ik daar schrijf bijvoorbeeld. Omgekeerd hoef ik dat van mijn vrienden ook niet te zien.
Suzanne
Niet dat ik geheimen heb maar niet elke FB vriend hoeft te lezen van welke groepen ik lid ben en wat ik daar schrijf bijvoorbeeld. Omgekeerd hoef ik dat van mijn vrienden ook niet te zien.
Suzanne
Wat ik enorm ergerlijk vind aan FB,is dat als ik google,bijvb zo als eergisteren op fly and drive met een camper,dan staat de volgende dag,zowel de site van de huur camper als cheap ticket als voorgestelde berichten op mijn pagina! Voelt als in de gaten worden gehouden! En nee heb bewust die pagina's op google niet op like gedrukt.
Maar idd ook alle spelletjes en levels die "vrienden" hebben behaald en de likes!
Maar idd ook alle spelletjes en levels die "vrienden" hebben behaald en de likes!
Laatst gewijzigd door Radja op do 05 jun 2014, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Daar heb ik nu een add blocker voor...heerlijk rustig!Radja schreef: Wat ik enorm ergerlijk vind aan FB,is dat als ik google,bijvb zo als eergisteren op fly and drive met een camper,dan staat de volgende dag,zowel de site van de huur camper als cheap ticket als voorgestelde berichten op mijn pagina! Voelt als in de gaten worden gehouden! En nee heb bewust die pagina's op google op like gedrukt.
Ik heb een ipad,is daar ook een add blocker voor en zo ja hoe kom ik daar aan? Want echt ook ik begin een hekel aan FB te krijgen!Martine-Tom schreef: Daar heb ik nu een add blocker voor...heerlijk rustig!
-
Martine-Tom
Oh ik heb geen idee, als je zoekt in de store op add-blocker kom je dan niet iets tegen?Radja schreef: Ik heb een ipad,is daar ook een add blocker voor en zo ja hoe kom ik daar aan? Want echt ook ik begin een hekel aan FB te krijgen!
- -Annemarie-
- 5-sterren

+1Martine-Tom schreef: Daar heb ik nu een add blocker voor...heerlijk rustig!
Geen idee of er voor de ipad ook een is. Heb wel een ipad maar daar ga ik niet mee op fb.
Het kan wel,maar dan moet ik ipv safari add block als web browser gebruiken,maar dat is weer niet gratis voor een Ipad!