Dapper! No wat dat die jas in mijn woonkamer komt ;-)eelke schreef: Heb vandaag die buikband strakker gedaan, en dan net achter zijn ribben langs. Dan blijft ie ook beter liggen :)
Oh ja, dat gaat wel, maar water wat er af drupt geeft zo'n zooi he. Dus met een plantenspuit kan ik hem gewoon nat maken terwijl Gijs in de kamer staat met t ding aan, en dan wordt er verder niks nat. Toch wel handig!
Op zoek naar een koeljas...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Op zoek naar een koeljas...
Dat wat er uit die jas gedruipt komt staat in schril contrast met wat er uit Gijs zelf gedrupt komtLil schreef: Dapper! No wat dat die jas in mijn woonkamer komt ;-)
-
Lil
Noteert: let bij aanschaf op dat hond niet te erg kwijlt.eelke schreef: Dat wat er uit die jas gedruipt komt staat in schril contrast met wat er uit Gijs zelf gedrupt komt :P
Hier stromen er hele glazen water uit. Wringen vind ik lastig bij dat ding.
Juist, maar met de plantenspuit dus niet! Als ie echt zeiknat moet laat ik m eerst een uurtje buiten uitdruppen.Lil schreef: Noteert: let bij aanschaf op dat hond niet te erg kwijlt.
Hier stromen er hele glazen water uit. Wringen vind ik lastig bij dat ding.
Wat is dat voor een koeljas???
Ik heb een lange hurtta.tt-tjes schreef: Wat is dat voor een koeljas???
Zit die hurtta niet tussen de voorpoten door? Want dat zoek ik eigenlijk.
Jawel, maar daar is ie hier te klein voor, dan trekt het naar voor. Je kan het er afritsen. (kwam meteen een bp foto tegen)tt-tjes schreef: Zit die hurtta niet tussen de voorpoten door? Want dat zoek ik eigenlijk.

Voor grote rassen is die buikflap niet handig vind ik ,maar voor kleine zou die fijn moeten zijntt-tjes schreef: Zit die hurtta niet tussen de voorpoten door? Want dat zoek ik eigenlijk.

Whaaa,da's Pike volgens mij 8)eelke schreef: Jawel, maar daar is ie hier te klein voor, dan trekt het naar voor. Je kan het er afritsen. (kwam meteen een bp foto tegen)
![]()
JupDaantje schreef: Whaaa,da's Pike volgens mij 8)
Cool topic 
Toen ik een google'de op rubberen bezem action kwam ik de beren van Saskia tegenDaantje schreef: Cool topic![]()
eelke schreef: Toen ik een google'de op rubberen bezem action kwam ik de beren van Saskia tegen![]()
Even off-topic.Heb laatst weer een rubeeren bezem gescoord bij de Welkoop/Boerenbond.Met telescoopsteel
Euh.... it wasn't meeelke schreef: JupGoogle zegt dat het een plaatje is uit dit topic. Google gaf ook veel beren plaatjes
![]()