Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Het weer
Limbo land leeft nog! Nu normaal regen en normaal onweer. Heb de stroom weer aangezet.
dacht dat die alleen in de VS voorkwamen..eelke schreef:
Zou in Duitsland geweest zijn![]()
Ah de Limbo's zijn er weer 
t lijkt erop dat we het ergste gehad hebben voor nueelke schreef: Ah de Limbo's zijn er weer![]()
-
Martine-Tom
Ja dat verwacht ik wel ja, als ik de lucht nu zie....eelke schreef: Er komt nog iets nieuws onze kant op over een paar uurtjes...
Hoop het voor jullie!nova schreef: t lijkt erop dat we het ergste gehad hebben voor nu![]()
Is het bij jou ook zo groen/geel?Martine-Tom schreef: Ja dat verwacht ik wel ja, als ik de lucht nu zie....
-
Lil
Zo iets zag ik dus hier ook toen ik de honden uitliet en naar huis ben "gehold".nova schreef: dacht dat die alleen in de VS voorkwamen.. :o :o
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
gatver wat eng!Lil schreef: Zo iets zag ik dus hier ook toen ik de honden uitliet en naar huis ben "gehold".
- - Judith -
- 5-sterren

Hier in de Achterhoek vanmiddag een fikse onweersbui (ik zat op de fiets en ben maar even gaan schuilen bij een boerderij), daarna snikheet en nu is het weer dichtgetrokken, rommelt het in de verte en vallen er een paar druppels. Ik ga mezelf en de schoothond dus maar even naar binnen verplaatsen.
ha fijn dat Limbo er nog is...
hier in het noordoosten vanmiddag rond 3-en een kleine bui,
nu nog steeds stralend weer
net lekker een rondje gefietst in de avondzon
hier in het noordoosten vanmiddag rond 3-en een kleine bui,
nu nog steeds stralend weer
net lekker een rondje gefietst in de avondzon
-
Lil
Zeg dat! Ik heb op dit moment behoorlijke knieklachten, maar ben sneller gelopen dan mij normaal gesproken lukt. Was wel wat verder weg. Ik woon/ wandel op een plateau en heb dus erg goed uitzicht.Mieke L. schreef: gatver wat eng!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
nou ik kan me voorstellen! rennen zou ik!!Lil schreef: Zeg dat! Ik heb op dit moment behoorlijke knieklachten, maar ben sneller gelopen dan mij normaal gesproken lukt. Was wel wat verder weg. Ik woon/ wandel op een plateau en heb dus erg goed uitzicht.
-
Martine-Tom
Ja het is erg interessant hoe het er nu uitziet moet ik zeggen.eelke schreef:
Is het bij jou ook zo groen/geel?
Op Buienradar is geen vlekje te zien in de buurt van West-Brabant, maar de lucht wordt hier steeds donkerder grijs/groen. En het is opvallend windstil. Dat bij elkaar vind ik eigenlijk nog enger dan die rode vlek die zojuist over zuid oost Nederland getrokken is