Ik zit met mijn moeder, Naomi....als het je lukt om dichter bij mijn tijd te komen of ik dichter bij jouw tijd, dan heeeel graag!Naomi B schreef: Voor mij is het prima. We zitten wel nog net tijd ertussen maar dan gaan we toch ff wandelen of zo.
Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.) VOL !!!
Moderator: Lizzy
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.)weer 1 plaatsje beschikbaar
Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.)weer 1 plaatsje beschikbaar
Als jij vroeger gaat ben je nog niet eerder weg, want het plaatje moet eerst vol zijn met buisjes bloed voordat de titers bepaald worden.Annemarie Rijnveld schreef: Ik zit met mijn moeder, Naomi....als het je lukt om dichter bij mijn tijd te komen of ik dichter bij jouw tijd, dan heeeel graag!
-
essie
- 3-sterren

Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.) Vol !!
dankjewelde Meiden schreef: Is goed , ik haal je van de lijst.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Ah OK!! Daar houd ik dan rekening mee.eelke schreef: Als jij vroeger gaat ben je nog niet eerder weg, want het plaatje moet eerst vol zijn met buisjes bloed voordat de titers bepaald worden.
Enig idee hoe lang dat kan duren, Eelke? zo om en de nabij? Eventueel regel ik hier thuis iets.
Tussen bloedprikken en de uitslag kan best wel een klein uurtje zitten Annemarie 
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

OK, dank Nynke!Nynke schreef: Tussen bloedprikken en de uitslag kan best wel een klein uurtje zitten Annemarie![]()
Marjan, heb je al een adres ?? Hoe laat moet ik er zijn en wat moet ik meenemen ??
Is dat het adres? Stadspolders? Ik zie op Google maps meerdere mogelijkheden.
B.v. Een station?
B.v. Een station?
Laatst gewijzigd door Nicole69 op di 10 jun 2014, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
essie
- 3-sterren

stadspolders is een wijk in dordrecht, denk dat het juiste adres nog moet komen.
Het juiste adres krijgen jullie per PB.
Ik zit even te denken, weet niet of het mogelijk is maar.... Toetkonijn? Heb jij anders plekje voor mij om mee te rijden met jou? Dat scheelt Annemarie veel tijd ivm haar moeder en jij woont vlakbij mij....
Re: Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.) VOL !!!
Als het goed is heeft iedereen een PB met de adresgegevens ontvangen !
Entingsboekje(s) meenemen !
Tot a.s zaterdag allemaal !
Entingsboekje(s) meenemen !
Tot a.s zaterdag allemaal !
Laatst gewijzigd door de Meiden op ma 16 jun 2014, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, berichtje ontvangen, bedankt! 
Adres ontvangen! Bedankt 
Bedankt Tannetje en organisatie voor de titerochtend!
We kunnen weer een aantal jaar mee! Joepie!
We kunnen weer een aantal jaar mee! Joepie!