Ja nee, ik bedoelde inderdaad Kyra, niet Sam- Judith - schreef: Yep(Kyra dan, niet Sam, hoewel... die is inmiddels ook stokdoof
)
Dus met deze schoonheid is je liefde voor de Dalmaat begonnen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ja nee, ik bedoelde inderdaad Kyra, niet Sam- Judith - schreef: Yep(Kyra dan, niet Sam, hoewel... die is inmiddels ook stokdoof
)

Ahhhh, wat LIEFAngelique schreef: Ping...en het is weer donderdag
Broer in zijn gloriedagen met zijn dochtertje Jane waar die toen nog dikke mik mee was en die inmiddels ook al weer 8 is
![]()

Lizzy schreef: En Brutus een paar maanden voor zijn overlijden, met zijn pup. Brutus hield niet van puppen. Maar wel van Biscuit
![]()

Het is ook nog maar kort geleden natuurlijkSammy1980 schreef: Nog niet van zo heel veel jaren geleden, maar mijn lieve meisje Sammy.
Ach wat mis ik die hond en wat doet het toch nog een pijn![]()
![]()
![]()
Klopt, nog maar 5 maanden, heeft ook zijn tijd nodig.Angelique schreef: Het is ook nog maar kort geleden natuurlijk![]()

En dat terwijl Miko zo op de foto best lief uit z'n oogjes keek. Wat jammer dat hij zo veranderde met de jaren.Fenixjuh schreef: Onze eerste hond kan ik niet meer herinneren, dat was een boxer. Schijnbaar heb ik die aan de oren getrokken en heeft hij mij geholpen met leren lopen.
Het tweede hondje van mijn ouders kwam toen ik een jaar of 5-6 was, echt een schat van een beest. Regelmatig nam mijn vader hem mee aan de fiets, en mijn broer en ik er op de step/skates/skateboard o.i.d. erachteraan. Iets wat ik naar mijn mening tegenwoordig te weinig zie.. Niet zo heel veel foto's van, toen waren er nog geen digitale camera's
Hij was dol op kindeke Jezus. Mijn moeder heeft een zelfgehaakte kerststal en hij lag altijd tussen de schaapjes. Elk jaar met kerst moeten we weer aan Sicco denken.
Miko kwam toen ik een jaar of 15 was, ik was zijn vriendinnetje en dat was verschrikkelijk.. Mijn mooiste kleren kauwde hij altijd kapot.. De eerste jaren was hij best lief, daarna werd hij door ziekte en doordat hij meer alleen gelaten werd best wel vals. Op het eind moest hij maar in de garage als er visite was, ik durfde dan niet eens bier te halen uit angst voor afgebeten tenen![]()
![]()
Ja, en zorgen over hoe Linga op haar zou reageren. En zowel Linga als Brutus zagen die kleine en het was liefde op het 1ste, 2de en 3de gezichtAngelique schreef:![]()
Ja, dat was er weer zo eentje in het kader van...men lijdt het meest onder het leed dat men vreest. Zoveel zorgen over hoe Brutus zou reageren op mini en voila, op zijn ouwe dag weet die je toch nog even te verbazen door mini in zijn hart te sluiten
![]()
Ahh lieve Jessica, het is ook nog maar zo kort geledenSammy1980 schreef: Nog niet van zo heel veel jaren geleden, maar mijn lieve meisje Sammy.
Ach wat mis ik die hond en wat doet het toch nog een pijn![]()
![]()
![]()
Met een paar van haar broertjes en zusjes
![]()