broodautomaateelke schreef: Ik wilde wat uit de broodautomaat halen maar ben het glad vergeten!
Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Hip he? Grote stad hier hoorMieke L. schreef: broodautomaat![]()
Oh! Hebben ze die daar?
[me=koekje]gaat daar voortaan brood halen[/me]
Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Hebben ze afgekeken van de Belgen, daar zie je dat zelfs in gehuchten waar geen bakker is, maar wel een automaat bij wie je je halfje bruin kunt bestellen.eelke schreef: Hip he? Grote stad hier hoor
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Ja! Wel alleen de restjes van die dag hoor, maar wel lekker bakker brood. En krentenbollen enzo. Steeds wat anders denk ik.koekje schreef: Oh! Hebben ze die daar?
Sssstt!Mini's 3-tal schreef: Hebben ze afgekeken van de Belgen, daar zie je dat zelfs in gehuchten waar geen bakker is, maar wel een automaat bij wie je je halfje bruin kunt bestellen.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
is toch ideaal? waarom hebben wij dat hier niet 
Bij mn moeder in de wereldstad (ze hebben er een Spar, niet eens een Boerenbond) hebben ze een aardbeienautomaat. Of laat ik het zo zeggen; een lokale boer heeft er een aardbeienautomaat.
Maar die hebben dat allemaal afgekeken van de Febo, die als eerste een krokettenautomaat had. En de Febo komt uit A'dam; Ferdinand Bolstraat.
Maar die hebben dat allemaal afgekeken van de Febo, die als eerste een krokettenautomaat had. En de Febo komt uit A'dam; Ferdinand Bolstraat.
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Hier bij de bakker kun je zelfs brood kopen van gistereneelke schreef: Ja! Wel alleen de restjes van die dag hoor, maar wel lekker bakker brood. En krentenbollen enzo. Steeds wat anders denk ik.
Sssstt!
Ja wij gaan ook altijd tomaten pinnen.koekje schreef: Bij mn moeder in de wereldstad (ze hebben er een Spar, niet eens een Boerenbond) hebben ze een aardbeienautomaat. Of laat ik het zo zeggen; een lokale boer heeft er een aardbeienautomaat.
Vosmeer zeker?
Nee, meer richting Ikea. Schijf.
Zo, zoveel sparren in de buurt nog!koekje schreef: Nee, meer richting Ikea. Schijf.
En dan nog een heleboel C1000's ook nog zeker?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
brood, tomaten, aardbeien pinnen! er gaat een wereld voor me open!!
Haha ja. Zelfs een nieuwe vorig jaar. Jumbo wilde daar niet...Mini's 3-tal schreef: En dan nog een heleboel C1000's ook nog zeker?
Mieke, misschien moet je eens de streek komen verkennen dan!
En over maximaal een jaar wordt het een AH, Jumbo of Coopeelke schreef: Haha ja. Zelfs een nieuwe vorig jaar. Jumbo wilde daar niet...
Mieke, misschien moet je eens de streek komen verkennen dan!