Verkeerde topic
Nou dames, zo komen we de zomer wel door...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Nou dames, zo komen we de zomer wel door...
Verkeerde topic
Dan verplaats je hem maar!!!!

Maar dat pak is toch nix. Tegen de tijd dat ie zich eruit geworsteld heeft hoeft het al niet meer... 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?
Andere vraag: welk alarmnummer gaan we bellen wanneer gebierbuikte mannen van over de zeventig (kilo en jaar) dit soort pakjes gaan dragen?
Andere vraag: welk alarmnummer gaan we bellen wanneer gebierbuikte mannen van over de zeventig (kilo en jaar) dit soort pakjes gaan dragen?
-
Martine-Tom
Hoe moet ik uberhaubt bellen als ik in shock op de grond valAnne in Duitsland schreef: Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?
*denkt in beelden...voorziet een slapeloze nacht met dit beeld op het netvlies*
- Angelique
- 5-sterren

Schat, ik rolde gewoon door mijn feestboek en dan zijn er altijd immer preutse american ladies die dit soort dingen verspreidenAnne in Duitsland schreef: Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?
zo preuts zijn anders die ladies niet hoor, ik kwam vanmiddag een dames- plaatje tegen, bijna goed voor een cultuurshockAngelique schreef: Schat, ik rolde gewoon door mijn feestboek en dan zijn er altijd immer preutse american ladies die dit soort dingen verspreiden![]()
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden - dus spaar me je woorden 8)nova schreef: zo preuts zijn anders die ladies niet hoor, ik kwam vanmiddag een dames- plaatje tegen, bijna goed voor een cultuurshock![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+ 1! No pics = it didn't happen!Borke schreef: 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden - dus spaar me je woorden 8)
Jij hebt zeker nog veel werk te doen, dat je je nachtrust kunt missen vandaagAnne in Duitsland schreef: + 1! No pics = it didn't happen!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Yeah, 1-1!!!!!!Kim_S schreef: Jij hebt zeker nog veel werk te doen, dat je je nachtrust kunt missen vandaag![]()
Fcuk, foute topic. Maar ik hoef dus niet te werken vanavond. Heb alle tijd voor educatieve bihokini-foto's!