Bejaarde teefjes , hoelang houden ze het bij jullie (nog) op ?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bejaarde teefjes , hoelang houden ze het bij jullie (nog) op ?

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

En wat leren we uit dit topic.......bejaarde dames slapen graag uit en hebben een hekel aan regen  :biggrin2: :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Angelique schreef: En wat leren we uit dit topic.......bejaarde dames slapen graag uit en hebben een hekel aan regen  :biggrin2: :biggrin2:
Behalve bejaarde Hooligans  :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef: Behalve bejaarde Hooligans  :biggrin2:
*Uitzonderingen daargelaten*  :biggrin2:
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Angelique schreef: En wat leren we uit dit topic.......bejaarde dames slapen graag uit en hebben een hekel aan regen  :biggrin2: :biggrin2:
;D :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Bedankt voor jullie reacties  ;) Ik lees het al .... Noa is geen uitzondering dus . Ik denk dat ik me er ook maar minder druk om ga maken
Komt oma in de poten dan is het meegenomen , word het ""vechten "" dan laat ik haar maar met rust
Lil

Bericht door Lil »

smulpaap schreef: Bedankt voor jullie reacties  ;) Ik lees het al .... Noa is geen uitzondering dus . Ik denk dat ik me er ook maar minder druk om ga maken
Komt oma in de poten dan is het meegenomen , word het ""vechten "" dan laat ik haar maar met rust
Ik ben zeer streng in: hond moet luisteren. Maar mijn (hoog) bejaarde mag op zulk gebied doen waar hij zin in heeft. Maakt oma je wakker als ze hoge nood heeft? Dan is er geen man overboord. Slaapt ze door iedereen gelukkig en maakt ze je een paar keer wakker dan heeft ze pech en lok je haar s avonds naar buiten voor een plasje. Maar ik gok dat jullie beiden blij zullen zijn als je haar last liggen en dat het prima zal gaan.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Lil schreef: Ik ben zeer streng in: hond moet luisteren. Maar mijn (hoog) bejaarde mag op zulk gebied doen waar hij zin in heeft. Maakt oma je wakker als ze hoge nood heeft? Dan is er geen man overboord. Slaapt ze door iedereen gelukkig en maakt ze je een paar keer wakker dan heeft ze pech en lok je haar s avonds naar buiten voor een plasje. Maar ik gok dat jullie beiden blij zullen zijn als je haar last liggen en dat het prima zal gaan.

Welnee , we horen haar nooit . Het ploft na 18 uur neer en maft aaneengesloten door tot een uur of 7 -half 8 .
Maar ook toen ze nog jonger was kon ze het erg lang ophouden
Lil

Bericht door Lil »

smulpaap schreef:

Welnee , we horen haar nooit . Het ploft na 18 uur neer en maft aaneengesloten door tot een uur of 7 -half 8 .
Maar ook toen ze nog jonger was kon ze het erg lang ophouden
Ach en de arme ziel wordt dus tussendoor wakker gemaakt ;) :)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lil schreef: Ach en de arme ziel wordt dus tussendoor wakker gemaakt ;) :)
Bel 144  >:(
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Lu houdt het soms lang vol, soms niet. Ze meldt zich als ze moet, maar dat gebeurt niet veel, ze gaat om 22.00 vrolijk mee(soms niet  ::) ) en meldt zich dan meestal om een uur of 8.00 weer. Tenzij ik vroeg heb, dan mogen ze om 6.00 mee. Gek genoeg levert dat altijd 2 verontwaardigde hoofdjes op  ;D
Angelique schreef: Dat durven ze hier ook hoor. Met van die regendagen van vorige week gebeurde het dus ook dat Heather in de deuropening beslist dat het wel erg nat is buiten en gaat dan gewoon netjes binnen zitten piesen.  Maarja, dan ben je niet incontinent, hooguit lui en uitgekookt.
Presteerde Liz met de sneeuw, vorig jaar januari. Ze keek naar buiten, Bono en ik stonden al buiten, kijk ik waar 't kind blijft, zat ze uitgebreid te piesen op de mat  >:(  ;D Portret  :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Inge en Bono schreef: Lu houdt het soms lang vol, soms niet. Ze meldt zich als ze moet, maar dat gebeurt niet veel, ze gaat om 22.00 vrolijk mee(soms niet  ::) ) en meldt zich dan meestal om een uur of 8.00 weer. Tenzij ik vroeg heb, dan mogen ze om 6.00 mee. Gek genoeg levert dat altijd 2 verontwaardigde hoofdjes op  ;D
Presteerde Liz met de sneeuw, vorig jaar januari. Ze keek naar buiten, Bono en ik stonden al buiten, kijk ik waar 't kind blijft, zat ze uitgebreid te piesen op de mat  >:(  ;D Portret  :biggrin2:
Gewoon.....omdat het kan  :biggrin2: :biggrin2: Ik zeg je, ze weten het hoor. Pis maar waar je zin hebt, je bent oud, dus ze gaan er echt niks van zeggen.  Heather kijkt er nog niet eens schuldig bij.  ::)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Overigens terzijde...mijn bejaarde reuen waren stuk voor stuk allemaal zo lek als een mandje  :-X
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Angelique schreef: Gewoon.....omdat het kan  :biggrin2: :biggrin2: Ik zeg je, ze weten het hoor. Pis maar waar je zin hebt, je bent oud, dus ze gaan er echt niks van zeggen.  Heather kijkt er nog niet eens schuldig bij.  ::)
  :biggrin2: Liz was toen 3  :2funny: Vroeg oud  :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Kees werd 15½ jaar en heeft het altijd op kunnen houden. Ze was gesteriliseerd op 9 maanden ongeveer. Nooit een druppeltje verloren.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Yindra wordt volgende maand 10 en heeft al jaren moeite met het ophouden van haar plas, voornamelijk als ze slaapt. Ze is een paar jaar geleden gecastreerd toen ze een baarmoederontsteking kreeg en daarna is het begonnen.
We houden het onder controle door dagelijks Bladder Support te geven en daarnaast helpen behandelingen door de osteopaat ook.
Angelique schreef: Dat durven ze hier ook hoor. Met van die regendagen van vorige week gebeurde het dus ook dat Heather in de deuropening beslist dat het wel erg nat is buiten en gaat dan gewoon netjes binnen zitten piesen.  Maarja, dan ben je niet incontinent, hooguit lui en uitgekookt.
Zo gaat dat hier ook  :biggrin2:

Beide dames houden niet van regen, maar Yindra plast dan dus ook binnen. Per ongeluk, dat wel. Het loopt er op een gegeven moment gewoon uit.

Plaats reactie