Bejaarde teefjes , hoelang houden ze het bij jullie (nog) op ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Bejaarde teefjes , hoelang houden ze het bij jullie (nog) op ?
En wat leren we uit dit topic.......bejaarde dames slapen graag uit en hebben een hekel aan regen

Behalve bejaarde HooligansAngelique schreef: En wat leren we uit dit topic.......bejaarde dames slapen graag uit en hebben een hekel aan regen![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

*Uitzonderingen daargelaten*Kim_S schreef: Behalve bejaarde Hooligans![]()
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Angelique schreef: En wat leren we uit dit topic.......bejaarde dames slapen graag uit en hebben een hekel aan regen![]()
![]()
Bedankt voor jullie reacties
Ik lees het al .... Noa is geen uitzondering dus . Ik denk dat ik me er ook maar minder druk om ga maken
Komt oma in de poten dan is het meegenomen , word het ""vechten "" dan laat ik haar maar met rust
Komt oma in de poten dan is het meegenomen , word het ""vechten "" dan laat ik haar maar met rust
-
Lil
Ik ben zeer streng in: hond moet luisteren. Maar mijn (hoog) bejaarde mag op zulk gebied doen waar hij zin in heeft. Maakt oma je wakker als ze hoge nood heeft? Dan is er geen man overboord. Slaapt ze door iedereen gelukkig en maakt ze je een paar keer wakker dan heeft ze pech en lok je haar s avonds naar buiten voor een plasje. Maar ik gok dat jullie beiden blij zullen zijn als je haar last liggen en dat het prima zal gaan.smulpaap schreef: Bedankt voor jullie reacties ;) Ik lees het al .... Noa is geen uitzondering dus . Ik denk dat ik me er ook maar minder druk om ga maken
Lil schreef: Ik ben zeer streng in: hond moet luisteren. Maar mijn (hoog) bejaarde mag op zulk gebied doen waar hij zin in heeft. Maakt oma je wakker als ze hoge nood heeft? Dan is er geen man overboord. Slaapt ze door iedereen gelukkig en maakt ze je een paar keer wakker dan heeft ze pech en lok je haar s avonds naar buiten voor een plasje. Maar ik gok dat jullie beiden blij zullen zijn als je haar last liggen en dat het prima zal gaan.
Welnee , we horen haar nooit . Het ploft na 18 uur neer en maft aaneengesloten door tot een uur of 7 -half 8 .
Maar ook toen ze nog jonger was kon ze het erg lang ophouden
-
Lil
Ach en de arme ziel wordt dus tussendoor wakker gemaakt ;) :)smulpaap schreef:
Welnee , we horen haar nooit . Het ploft na 18 uur neer en maft aaneengesloten door tot een uur of 7 -half 8 .
Maar ook toen ze nog jonger was kon ze het erg lang ophouden
- Angelique
- 5-sterren

Bel 144Lil schreef: Ach en de arme ziel wordt dus tussendoor wakker gemaakt![]()
![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

Lu houdt het soms lang vol, soms niet. Ze meldt zich als ze moet, maar dat gebeurt niet veel, ze gaat om 22.00 vrolijk mee(soms niet
) en meldt zich dan meestal om een uur of 8.00 weer. Tenzij ik vroeg heb, dan mogen ze om 6.00 mee. Gek genoeg levert dat altijd 2 verontwaardigde hoofdjes op
Portret 
Presteerde Liz met de sneeuw, vorig jaar januari. Ze keek naar buiten, Bono en ik stonden al buiten, kijk ik waar 't kind blijft, zat ze uitgebreid te piesen op de matAngelique schreef: Dat durven ze hier ook hoor. Met van die regendagen van vorige week gebeurde het dus ook dat Heather in de deuropening beslist dat het wel erg nat is buiten en gaat dan gewoon netjes binnen zitten piesen. Maarja, dan ben je niet incontinent, hooguit lui en uitgekookt.
- Angelique
- 5-sterren

Gewoon.....omdat het kanInge en Bono schreef: Lu houdt het soms lang vol, soms niet. Ze meldt zich als ze moet, maar dat gebeurt niet veel, ze gaat om 22.00 vrolijk mee(soms niet) en meldt zich dan meestal om een uur of 8.00 weer. Tenzij ik vroeg heb, dan mogen ze om 6.00 mee. Gek genoeg levert dat altijd 2 verontwaardigde hoofdjes op
![]()
Presteerde Liz met de sneeuw, vorig jaar januari. Ze keek naar buiten, Bono en ik stonden al buiten, kijk ik waar 't kind blijft, zat ze uitgebreid te piesen op de mat![]()
Portret
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Overigens terzijde...mijn bejaarde reuen waren stuk voor stuk allemaal zo lek als een mandje 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Angelique schreef: Gewoon.....omdat het kan![]()
Ik zeg je, ze weten het hoor. Pis maar waar je zin hebt, je bent oud, dus ze gaan er echt niks van zeggen. Heather kijkt er nog niet eens schuldig bij.
![]()
Kees werd 15½ jaar en heeft het altijd op kunnen houden. Ze was gesteriliseerd op 9 maanden ongeveer. Nooit een druppeltje verloren.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Yindra wordt volgende maand 10 en heeft al jaren moeite met het ophouden van haar plas, voornamelijk als ze slaapt. Ze is een paar jaar geleden gecastreerd toen ze een baarmoederontsteking kreeg en daarna is het begonnen.
We houden het onder controle door dagelijks Bladder Support te geven en daarnaast helpen behandelingen door de osteopaat ook.

Beide dames houden niet van regen, maar Yindra plast dan dus ook binnen. Per ongeluk, dat wel. Het loopt er op een gegeven moment gewoon uit.
We houden het onder controle door dagelijks Bladder Support te geven en daarnaast helpen behandelingen door de osteopaat ook.
Zo gaat dat hier ookAngelique schreef: Dat durven ze hier ook hoor. Met van die regendagen van vorige week gebeurde het dus ook dat Heather in de deuropening beslist dat het wel erg nat is buiten en gaat dan gewoon netjes binnen zitten piesen. Maarja, dan ben je niet incontinent, hooguit lui en uitgekookt.
Beide dames houden niet van regen, maar Yindra plast dan dus ook binnen. Per ongeluk, dat wel. Het loopt er op een gegeven moment gewoon uit.