Stafford/bulldog mix brok geadviseerd ivm bloed in versvoer?!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Stafford/bulldog mix brok geadviseerd ivm bloed in versvoer?!

inge58
5-sterren
5-sterren

Bericht door inge58 »

Ik had een Tervuerense herder,werkelijk de grootste doos allertijden. Ik kwam een keer een man tegen met een peuter aan de hand. Die man zei tegen dat kindje: " kom maar gauw bij papa,want die hond eet kindjes..."
Tsja..... :-\
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

inge58 schreef: Ik had een Tervuerense herder,werkelijk de grootste doos allertijden. Ik kwam een keer een man tegen met een peuter aan de hand. Die man zei tegen dat kindje: " kom maar gauw bij papa,want die hond eet kindjes..."
Tsja..... :-\
Ik hoop dat dit een grapje is! Zo niet,wat een slechte vader,hoe maak je een kind bang voor honden/dieren! >:( >:( >:(
Aradia
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Aradia »

Niet te geloven zeg!!!!!  :-\ >:(
AmandaJamie
1-ster
1-ster

Bericht door AmandaJamie »

Ik had stiekeme hoop dat ik onze amerikaanse stafford/mechelse herder door dat vers voer op z'n minst kusjes kon leren geven, maar als ik het probeer draait ie snel zijn hoofd om  ;D, weke scheet dat het is.. hij is een keer aangevallen door een duitse herder en ipv dattie van zich afbijt rent hij er als een blije puppy achteraan, spelbuigingen maken niet doorhebbende dat de duitsers helemaal niet wou spelen.. Ja hij is heel vals geworden door dat vlees  ::)
Skyline
4-sterren
4-sterren

Bericht door Skyline »

Bij proteq krijg je korting als je gezond voert... Zolang het maar royal canine is...

Zou toch denken dat ze wel weten wat gezond Is...
Summerditches
5-sterren
5-sterren

Bericht door Summerditches »

Het is inderdaad vreselijk hoe vals ze worden van bloed..en dan ook vooral zo'n enorme agressie naar kinderen toe..
Afbeelding

ff zonder gekheid..ik vind het eigenlijk toch wel heel erg triest dat iemand die zich bij de "kenners"aan het orienteren is voor voeding geen passend advies hulp/krijgt maar dit soort achterlijke onwaarheden wordt verteld..In mijn kennissenkring is er ook iemand die alles wat de dierenarts zegt over voeding voor waarheid aanneemt..
Maar ja aangezien ik tegenwoordig via de radio reclame hoor dat bulldoggen andere brokken moeten dan herders i.v.m. de vorm van hun neus..kijk ik nergens meer van op ;D ;D ;D ;D..dan zullen bulldoggen ook wel ander vlees moeten hahahaha
Thurin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Thurin »

Summerditches schreef: Het is inderdaad vreselijk hoe vals ze worden van bloed..en dan ook vooral zo'n enorme agressie naar kinderen toe..
Afbeelding

ff zonder gekheid..ik vind het eigenlijk toch wel heel erg triest dat iemand die zich bij de "kenners"aan het orienteren is voor voeding geen passend advies hulp/krijgt maar dit soort achterlijke onwaarheden wordt verteld..In mijn kennissenkring is er ook iemand die alles wat de dierenarts zegt over voeding voor waarheid aanneemt..
Maar ja aangezien ik tegenwoordig via de radio reclame hoor dat bulldoggen andere brokken moeten dan herders i.v.m. de vorm van hun neus..kijk ik nergens meer van op ;D ;D ;D ;D..dan zullen bulldoggen ook wel ander vlees moeten hahahaha
Ja tuurlijk die horen vlees zonder bloed te krijgen......dat weet je toch wel!!  :D
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

In een dierenwinkel werd ik een keer achtervolgd door een klant die mij wilde waarschuwen voor kvv. Ik had dat toen gekocht voor Tilly en die zou daar vals van worden volgens haar. Tilly is toch nooit een echte bijter geworden.  :P
Afbeelding
Skyline
4-sterren
4-sterren

Bericht door Skyline »

Net sky nog een bokje gevoerd
Moest wel heel erg oppassen dat ze mijn handen niet op at hoor....

Moest haar met de hand voeren dus was wel heel eng en gevaarlijk hoor  :-[
Lil

Bericht door Lil »

Thurin schreef: Ja tuurlijk die horen vlees zonder bloed te krijgen......dat weet je toch wel!!  :D
In normaal vlees zit geen bloed, dus dat is gemakkelijk haha.
Lexus-me
3-sterren
3-sterren

Bericht door Lexus-me »

Afbeelding

8) Ik zou wel oppassen hoor, ik werd net bijna opgegeten  :biggrin2: :P

Plaats reactie