Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb vandaag nog de moestuin iets uitgebreid met twee bakken naast de picknicktafel. Daarin staan broccoli, spruitjes en/of bloemkool (weet niet meer welk plantje wat is).

Ziet er leuk uit zeg!
Dank jeeelke schreef: Ziet er leuk uit zeg!
Je moet alleen nog ff die stickers van de bakken halen hoor.Kaela schreef: Dank je. Het is best veel werk, maar ik vind het reuze leuk!
Ik draai ze wel even om 8)eelke schreef: Je moet alleen nog ff die stickers van de bakken halen hoor.![]()
Kaela schreef: Ik draai ze wel even om 8)
Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Leuk!! Spruitjes worden heul groot!
Ja, daar ben ik ook bang voor! Maar tegen de tijd dat de spruiten heel groot worden, zijn de tomaten en eerste broccoli's al weg. Dus dan moet het wel lukken. Denk ik...Nadia schreef: Leuk!! Spruitjes worden heul groot!
-
judith1967
- 5-sterren

Wat leuk zo zegKaela schreef: Ik heb vandaag nog de moestuin iets uitgebreid met twee bakken naast de picknicktafel. Daarin staan broccoli, spruitjes en/of bloemkool (weet niet meer welk plantje wat is).
![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oeps, zie 'em nu pas.keetje schreef: Heb je heel erg veel kracht nodig om die pers dicht te krijgen? Gaat mij dat lukken met mijn reumatische klauwtjes?En kan dat ook in een (binnen) houtkachel?
Heeft helemaal niets met moestuin te maken, sorry, maar je kan het wel in de moestuin doen, dat persen.![]()
Persen gaat makkelijker als je laagje voor laagje vult en meteen perst. In één keer volplempen en dan persen is best zwaar. Maar ik las ook al ergens dat je er gewoon met je voet op kan gaan staan (vermits je schoenmaat in de pers past). 8)
Kan volgens mij ook best in een binnenkachel.
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op ma 23 jun 2014, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Dommmm
Wil ik bij de intratuin nieuw zaad voor bieslook en peterselie halen, neem ik 2 keer bieslook mee en geen peterselie. Heb nu gewone en knoflookbieslook. Ook leuk, maar dan moet ik ook nog even peterselie halen. Heb ook tuinkers mee genomen, dat is ook lekker!
Wil ik bij de intratuin nieuw zaad voor bieslook en peterselie halen, neem ik 2 keer bieslook mee en geen peterselie. Heb nu gewone en knoflookbieslook. Ook leuk, maar dan moet ik ook nog even peterselie halen. Heb ook tuinkers mee genomen, dat is ook lekker!
Whaha!! Das mij 2 weken geleden exact het zelfde gebeurd bij de gedroogde variant :p
-
hannabelgje
- 5-sterren

IK WIL REGEN!!!!!!!!!
+1 !! Heb gisteren de hele tuin langdurig gesproeidhannabelgje schreef: IK WIL REGEN!!!!!!!!!
Dan moet je hier komen wonen! Regen genoeg gehad gisteren, alles is er nog nat van.