Throwback thursday
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Throwback thursday
In 1979: Ik wilde nooit op de foto en hoe beter de fotograaf zijn/haar best deed mij te laten lachen, hoe bozer ik werd/keek:

Nova, ze heeft net gedoken naar een vis:

En ze heeft duidelijk genoten;

En ze heeft duidelijk genoten;

- Angelique
- 5-sterren

Daar zou je bang van wordenMowgli schreef: In 1979: Ik wilde nooit op de foto en hoe beter de fotograaf zijn/haar best deed mij te laten lachen, hoe bozer ik werd/keek:
![]()
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn allereerste kelpie, wat een kanjer van een hond was zij. Mijn Jill, Jillie, Jilles. Ik heb een jaar geleden afscheid van haar moeten nemen of laat ik het zo zeggen besloten dat zij het niet had verdiend om zo te moeten leven. Ze was toen 14.5 jaar oud en had het erg benauwd, vermoedelijk een levertumor. Waar ik was was zij ook of eigenlijk wel vlak bij mij in de buurt, een dijk van een karakter. Door haar heb ik de kelpie leren kennen en van houden. Ik heb haar daarom ook in mijn logo van de kennel gebruikt. Ze blijft dan toch een stukje bij mij.
Deze foto is samen met mijn oudste nichtje Jaimy, die twee zijn samen opgegroeid, Toen ik Jill kreeg was mijn zus zwanger en lag Jill altijd op haar buik te slapen. het mooiste verhaal van die twee is dat Jaimy onder de tafel bij mijn oma thuis wegkroop en dat Jill haar aan haar luier terugtrok, dan weer los liet zodat jaimy weer kon wegkruipen en dat spelletje werd steeds herhaald onder luid gelach van Jaimy en mijn oma totdat 1 van ons ingreep.

Deze foto is samen met mijn oudste nichtje Jaimy, die twee zijn samen opgegroeid, Toen ik Jill kreeg was mijn zus zwanger en lag Jill altijd op haar buik te slapen. het mooiste verhaal van die twee is dat Jaimy onder de tafel bij mijn oma thuis wegkroop en dat Jill haar aan haar luier terugtrok, dan weer los liet zodat jaimy weer kon wegkruipen en dat spelletje werd steeds herhaald onder luid gelach van Jaimy en mijn oma totdat 1 van ons ingreep.

Angelique schreef: Ding dong
Daar komt eten aanNestje van Angels en consorten
![]()
Hahha geweldig
Mowgli schreef: In 1979: Ik wilde nooit op de foto en hoe beter de fotograaf zijn/haar best deed mij te laten lachen, hoe bozer ik werd/keek:
![]()
Proest
Onze Koningin
Ze is ook al jaren dood . Ook uit het tijdperk van ver voor de digitale camera 
De freule kwam hier op de leeftijd van 8 jaar , uit het asiel . Ze vond het altijd heulemaal geweldig als ik met haar ging zwemmen
Zonder mij ging ze nooit zwemmen . De fietsmand was het ook helemaal . Als ik naar mijn ouders op de koffie ging ging ze altijd mee
Kroop in de ovale lectuurmand , mijn ouders hadden ook een mandje en dekentje . Maar de lectuurmand was het
Verder maakte ze graag gebruik van het kattenmandje aan de c.v .... liefst met handdoek over haar heen
En de dame ging graag logeren bij mijn ouders . Uiteraard mocht ze daar mee naar bed . Mijn vader heeft een tijdje een toupet gedragen
Toupet ging voor de nacht op zo,n speciale kop op het nacht kastje . Toen de freule weer eens bij ze sliep was mijn vader zijn toupet kwijt
Die had de freule van de kop afgeplukt en lag er heerlijk op te maffen
De dame is nog zo,n jaar of vijf bij ons geweest en is ruim 13 jaar geworden . Het was me een portret

De freule kwam hier op de leeftijd van 8 jaar , uit het asiel . Ze vond het altijd heulemaal geweldig als ik met haar ging zwemmen
Zonder mij ging ze nooit zwemmen . De fietsmand was het ook helemaal . Als ik naar mijn ouders op de koffie ging ging ze altijd mee
Kroop in de ovale lectuurmand , mijn ouders hadden ook een mandje en dekentje . Maar de lectuurmand was het
Verder maakte ze graag gebruik van het kattenmandje aan de c.v .... liefst met handdoek over haar heen
En de dame ging graag logeren bij mijn ouders . Uiteraard mocht ze daar mee naar bed . Mijn vader heeft een tijdje een toupet gedragen
Toupet ging voor de nacht op zo,n speciale kop op het nacht kastje . Toen de freule weer eens bij ze sliep was mijn vader zijn toupet kwijt
Die had de freule van de kop afgeplukt en lag er heerlijk op te maffen
De dame is nog zo,n jaar of vijf bij ons geweest en is ruim 13 jaar geworden . Het was me een portret

Hahahaha, geweldig, die blikMowgli schreef: In 1979: Ik wilde nooit op de foto en hoe beter de fotograaf zijn/haar best deed mij te laten lachen, hoe bozer ik werd/keek:
![]()
Herplaatser Sheila . Bij ons gekomen als net 9 jarige , het heeft slechts 5 maanden mogen duren

Kapot waren we ervan .... boos vooral . We hadden haar zo graag nog wat meer tijd gegunt

Sheila kwam bij een alcoholist vandaan , kreeg niets meer te eten .......

Kapot waren we ervan .... boos vooral . We hadden haar zo graag nog wat meer tijd gegunt

Herplaatser Boris , als 3 jarige gekomen . Boris is bijna 10 jaar geworden
Boris lag vooral graag met zijn grote lijf op schoot
Door de polder was meneer alleen maar aan het zwemmen

Boris lag vooral graag met zijn grote lijf op schoot
Door de polder was meneer alleen maar aan het zwemmen

smulpaap schreef: Herplaatser Sheila . Bij ons gekomen als net 9 jarige , het heeft slechts 5 maanden mogen duren![]()
![]()
Kapot waren we ervan .... boos vooral . We hadden haar zo graag nog wat meer tijd gegunt![]()
![]()
![]()
Triest dat jullie zo snel afscheid moesten nemen
En onze langslevende herplaatser Milo in zijn jonge jaren

Milo kwam als 2 jarige en is hier bij ons ruim 12,5 jaar geweest
Milo had in die twee jaar zes bazen versleten , de laatste heeft hem over het hek van het asiel gesmeten
Het was erg moeizaam de eerste 1,5 jaar . Maar we hebben het gered . Samen met een GT
Het is een vreselijk lief hondje geworden . Milo is op 18 - 12 -2011 overleden
Noa en Milo waren ook onafscheidelijk

Milo kwam als 2 jarige en is hier bij ons ruim 12,5 jaar geweest
Milo had in die twee jaar zes bazen versleten , de laatste heeft hem over het hek van het asiel gesmeten
Het was erg moeizaam de eerste 1,5 jaar . Maar we hebben het gered . Samen met een GT
Het is een vreselijk lief hondje geworden . Milo is op 18 - 12 -2011 overleden
Noa en Milo waren ook onafscheidelijk

Oh wat een poepies! Ik wist niet dat Angels zo'n prachtnest gehad heeft. Wat een poepies!Angelique schreef: Ding dong
Daar komt eten aanNestje van Angels en consorten
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dat heeft ze ook niet, dit is het nestje waar Angels uitkwam. Diegene die pontificaal voor het hekje zit, 2de van (voor de kijker) links.Kaela schreef: Oh wat een poepies! Ik wist niet dat Angels zo'n prachtnest gehad heeft. Wat een poepies!
Ooooooooh BlonTAngelique schreef: Dat heeft ze ook niet, dit is het nestje waar Angels uitkwam. Diegene die pontificaal voor het hekje zit, 2de van (voor de kijker) links.