Wie was jouw idool ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wie was jouw idool ?
Abba geweldig, nog steeds!
Ahh, Sandokan! ?Riek schreef: [img http:///img]
In mijn jonge jeugd was het John Travolta. Ik kon 's avonds in mijn bed liggen, waarbij ik zwijmelde 'I love, I want you, I need you!' Later werd het David Coverdale van Whitesnake! Ahh, wat een stem!
Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
, zo herkenbaar
Speciaal voor jou en mij: en
Viel het jou toentertijd ook niet op dat ie niet kon playbacken en?. En ken jij de teksten ook nog uit je hoofd? (ik dus wel, echt, van elk liedje uit die tijd).
Oh, en ook leuk:
Ooh ja , ik ken ook alle teksten nog .
Mowgli schreef: Tot mijn 15e of 16e Eros Ramazzotti samen met met vriendin. We hadden alle cd's konden alle liedjes meezingen en volgden zelfs Italiaanse les bij een mevrouw bij ons in de buurt die vanwege het werk van haar man jaren in Italië gewoond had.
Toen ik 15 was werd ik smoorverliefd op Chesney Hawkes
Maar vanaf mijn 16e kwamen de gitaren in mijn leven en landden Eros en Chesney in de vergeethoek. Ik was (en ben) enorme Suede fan (oude werk dan)
Radiohead, Manic Street Preachers, Pearl Jam, Smashing Pumkins e.d.
Ik heb nu de nodige muziek van Eros ..... heerlijk in de zomer 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
tuurlijk!smulpaap schreef:
Ja Saterday Night Fever , en later Grease . Had jij ook van die outfits aan ala OliviaIkke wel
![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet dat ook nog goed, ik was hoogzwanger van mijn jongste (die wordt nu bijna 13) en in de wachtkamer van de verloskundige hoorde ik het op de radio.smulpaap schreef:
Ja Herman , dat was later weer heul stoer 8) En naar concerten van de Golden Earring in H-H-Waard met zijn zessen in een gammele Mini-Cooper
Ik zal nooit de dag vergeten toen Herman dood was . We liepen ergens in Portugal door een stadje en ik zag opeens een krantenkop .......
Idolen? Nou da's een groot woord, maar ik had wel wat band posters en shirts etc.

Ook nog ff dit

Ging gauw over naar dit

Wat er na kwam bespaar ik jullie maar

Ook nog ff dit

Ging gauw over naar dit

Wat er na kwam bespaar ik jullie maar
-
inge58
- 5-sterren

Oh my god.....David Cassidy! Smoorverliefd was ik! Ik had echt alles van hem wat er te koop was.smulpaap schreef: Ik was als 12 jarig meisje heulemaal fuliefd op deze boy
David Cassidy . De gehele slaapkamer hing vol met posters
Zondag middag kwijlend voor de tv " partridge family" kijken. Daar moest alles voor wijken.
Twee maal heb ik hem gezien in de Doelen in Rotterdam. Compleet gekkenwerk en hysterie.
En naderhand dikke tranen dat het concert voorbij was.
Pfff ..good ol' days
Mandarijn schreef: Kim, U vraagt, wij draaien:
![]()
@Kaio: zo ziet manlief zijn lijstje er ook uit
Ik zie opa James en opa Axl in hun jonge jaren!
Van opa james zijn er ook nog puber james foto's https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 6447433165

Hoe ouder, hoe knapper hij wordt! ??Kaio schreef: Van opa james zijn er ook nog puber james foto's https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 6447433165
![]()
Toen ik wat ouder werd vond ik dit heulemaal geweldig

Mijn vader deed ik er niet echt een plezier mee
Toen de CD op de markt kwam was dit mijn eerste CD weer
Mijn vader deed ik er niet echt een plezier mee
Toen de CD op de markt kwam was dit mijn eerste CD weer
Ahhh wat een (poedel) puppy die James!
Haha ik vond hem vroeger niet knap, nu ook nietEertje schreef: Hoe ouder, hoe knapper hij wordt! ??![]()