Mila verlamd, dierenarts zegt hernia maar ik twijfel....diagnose HCM
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Mila verlamd, dierenarts zegt hernia maar ik twijfel....ik had gelijk :-(
Heel veel sterkte ermee. Zijn nooit leuke berichten. Hoop voor jou en haar dat ze toch nog wat verbeterd!!
Re: Mila verlamd, dierenarts zegt hernia maar ik twijfel....ik had gelijk :-(
Mila krabbelt er toch weer een beetje bovenop. Ze is nog wel heel sloom en slaapt veel maar ze kan weer wat meer lopen, ook al zakt ze wel door 1 achterpootje. Ze eet en drinkt goed en reageert op ons. Ze wil al weer naar buiten en klimt weer op de krabpaal.
We wachten maar af hoe het zich allemaal verder ontwikkeld en blijven haar scherp in de gaten houden.
We wachten maar af hoe het zich allemaal verder ontwikkeld en blijven haar scherp in de gaten houden.
Re: Mila verlamd, dierenarts zegt hernia maar ik twijfel....diagnose HCM
Voor jullie en vooral voor Mila

-
kittenMila
- 1-ster

Mila loopt weer iets beter en zeurt steeds dat ze naar buiten wil. We hebben het een poosje tegen gehouden maar ze Sil zo graag buiten dat we het vanmorgen toch maar toegelaten hebben. Ze is erg graag buiten en we vinden het dan zielig om haar steeds binnen te moeten houden. Vind het nog wel heel eng en houd haar steeds in de gaten :-). Gelukkig blijft ze in de buurt.
-
kittenMila
- 1-ster

Huh hoe kan dat nou ik heb ineens een andere naam
Ik denk dat je 2 accounts hebt. Stuur even een pb naar Lizzy en vraag of ze er 1 wil opheffen of de 2 accounts samen wil voegen (dat laatste zal wel niet kunnen).
Thanks koekje, dat ga ik doen