De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Wow lekkere ruige bos haar! Heerlijk!
@Nadia, in NL verkopen ze ook speltpap hoor, en helemaal zonder toevoegingen.
Wat een lekkere spekarmpjes!
Waar en van welk merk?? Duitsland is bij mij om de hoek. En ze hebben er veel. Vaak betere kwaliteit en goedkoper (niet alles hoor).Jantina schreef: Wow lekkere ruige bos haar! Heerlijk!
Wasbare doekjes heb ik over gedacht. Maar ik zie het net als bij luiers niet zitten om iets met ontlasting of urine op te sparen.
Maar die kan je natuurlijk ook iedere dag wassen, hoef je ze niet op te sparen.
Klopt. Maar ik heb niet iedere dag een wasmachine vol. En ik vind het zonde om iedere dag de machine aan te moeten zetten.
Wat een Knapperd!! Hoe oud op deze foto??Dreetje schreef: Dit weekend logeert mijn nichtje Mara bij ons, zo'n lief meisje....
![]()
Bijna 8 maanden.Nadia schreef: Wat een Knapperd!! Hoe oud op deze foto??
Heerlijk! Lekker genieten voor jullie ook zeker??
Van Biobim. Bij bio winkels enzo te koop maar ik bestel altijd bij de Online Drogist. Die is voordelig en ik neem dan meteen een voorraadje zodat de verzending gratis is.Nadia schreef: Waar en van welk merk?? Duitsland is bij mij om de hoek. En ze hebben er veel. Vaak betere kwaliteit en goedkoper (niet alles hoor).
Wasbare doekjes heb ik over gedacht. Maar ik zie het net als bij luiers niet zitten om iets met ontlasting of urine op te sparen.
Thnx!! Heb meteen even gekeken. Online shoppen bevalt me wel. Hoef ik niet te slepen met de spullen.
Maar de 1 (die ik nu ook heb gekocht, de rest kan ik niet vergelijken) kost daar 7,79 voor 450 gram. ik heb nu voor 400 gram 3 euro 25(?) 45(?) cent betaald. Dat scheelt zowat de helft. Alnatura is ook een goed merk. Als Dwayne het er goed op doet blijf ik die gebruiken
Maar de 1 (die ik nu ook heb gekocht, de rest kan ik niet vergelijken) kost daar 7,79 voor 450 gram. ik heb nu voor 400 gram 3 euro 25(?) 45(?) cent betaald. Dat scheelt zowat de helft. Alnatura is ook een goed merk. Als Dwayne het er goed op doet blijf ik die gebruiken
Koekje heb je trouwens nog lekkages gehad na overstap maat 3?
Je had het toch over spelt pap? ???
Die is 2,49 euro per pak. Qua baby voeding heb ik de bio van Hipp geprobeerd maar die zit vol met suikers. Dus dat heb ik gewoon van Nutrilon.
Die is 2,49 euro per pak. Qua baby voeding heb ik de bio van Hipp geprobeerd maar die zit vol met suikers. Dus dat heb ik gewoon van Nutrilon.
Ohh heb ik vanmorgen zo scheef gekeken? Ik ga opnieuw kijken
Sorry. Had idd niet goed gekeken. Maar die is nu in de aanbieding nog steeds duurder dan die van de dm niet in de aanbieding.
In hipp zit toch net geen suikers?Jantina schreef: Je had het toch over spelt pap? ???
Ingredientenlijst van nutrilon 2
HippIngredienten
Plantaardige oliën, zetmeel, Gedemineraliseerd wei-eiwit*, maltodextrine, magere melk*, lactose*, voedingsvezels (galacto-oligosachariden* en polyfructose), wei-eiwitconcentraat*, calciumcarbonaat, trinatriumcitraat, kaliumchloride, tricalciumfosfaat, calciumchloride, L-ascorbinezuur, magnesiumchloride, cholinechloride, soja-lecithine, taurine, natrium L-ascorbaat, ijzersulfaat, inositol, DL-?-tocoferylacetaat, uridine 5'-monofosfaat natrium zout, zinksulfaat, cytidine 5'-monofosfaat, adenosine 5'-monofosfaat, inosine 5'-monofosfaatinatrium zout, nicotinamide, guanosine 5’-monofosfaat natrium zout, calcium-D-pantothenaat, foliumzuur, kopersulfaat, retinylpalmitaat, DL-?-tocoferol, D-biotine, thiaminehydrochloride, cholecalciferol, cyanocobalamine, pyridoxinehydrochloride, mangaansulfaat, kaliumjodide, fytomenadion, natriumseleniet. * Uit melk..
.Magere melk*, lactose*, plantaardige oliën*, weipoeder* gedeeltelijk gedeminera- liseerd, prebiotische vezels (galacto-oligosacchariden uit lactose), mineralen (calciumcarbonaat, kaliumchloride, calciumchloride, ijzersulfaat, zinkoxide, koper- sulfaat, mangaansulfaat, kaliumjodaat, natriumselenaat), vitaminen (vitamine C, vitamine E, vitamine A, niacine, pantotheenzuur, vitamine K, vitamine B1, vitamine B6, foliumzuur, biotine, vitamine B2, vitamine D, vitamine B12), L-trytofaan, melkzuur stabilisator, natuurlijke melkzuurbacteriën (Lactobacillus fermentum hereditum®1).
Laatst gewijzigd door Sieglinde op zo 29 jun 2014, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.