Ja, en toen zijn we op 3+ overgegaan. En daar lekt ze nog steeds soms op. Maar al wel minder.Nadia schreef: Koekje heb je trouwens nog lekkages gehad na overstap maat 3?
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Wij zitten al aan de opvolgmelk!
Is nr 2 dan niet de opvolgmelk?Jantina schreef: Wij zitten al aan de opvolgmelk!
Dat denk ik wel. Ik heb het blik weg gedaan inmiddels. Fedde moest er ook vreselijk van spugen.
@ esthertjuh : ik heb ook fleece inlegvellen maar die plakpoep gaat daar echt niet goed vanaf.
Hopelijk wordt de poep nog net iets vaster als ze wat meer groentehap binnen krijgt.
Ik gebruik ook wasbare billendoekjes maar kan me voorstellen dat dat niet heel handig is als je geen luierwasjes hebt. Ben zo blij dat ik niet steeds koopjes hoef te jagen/met luierpakken hoef te slepen.
Ik zou daar ook altijd voor moeten rijden want in t dorpje waar ik woon zit wel een supermarkt maar daar betaal je de hoofdprijs. Ben wel benieuwd wat jullie inschatting is hoeveel geld je kwijt bent aan luiers/ doekjes voor 1 jaar tijd.
Wat een schattig kindje op de foto!!!
Hopelijk wordt de poep nog net iets vaster als ze wat meer groentehap binnen krijgt.
Ik gebruik ook wasbare billendoekjes maar kan me voorstellen dat dat niet heel handig is als je geen luierwasjes hebt. Ben zo blij dat ik niet steeds koopjes hoef te jagen/met luierpakken hoef te slepen.
Ik zou daar ook altijd voor moeten rijden want in t dorpje waar ik woon zit wel een supermarkt maar daar betaal je de hoofdprijs. Ben wel benieuwd wat jullie inschatting is hoeveel geld je kwijt bent aan luiers/ doekjes voor 1 jaar tijd.
Wat een schattig kindje op de foto!!!
450 luiers op voorraad
dat klinkt echt als megaveel!!
Maar dat is dan....ff rekenen.... Voor zo'n 2-3 mnd toch?
€160 valt me mee. Als je voorraad ong tot 6 mnd meekan dan zou je in 1 jaar €320 kwijt zijn.
Aankoop van die wasbare luiers was ook niet echt goedkoop.....
Ben al met al rond de €550 kwijt geweest denk ik. Als ik in 1 x had gekocht wat me nou t beste bevalt dan was ik minder kwijt geweest maar dat weet je niet van te voren.
Qua geld wordt t dus pas echt interessant als je een tweede zou krijgen bij wie je dezelfde luiertjes kunt gebruiken.
En inderdaad iedereen z'n eigen ding!!!
Hoe bevalt trouwens het getrouwde leven , begint je man al netjes naar je te luisteren of deed hij dat altijd al wel

Maar dat is dan....ff rekenen.... Voor zo'n 2-3 mnd toch?
€160 valt me mee. Als je voorraad ong tot 6 mnd meekan dan zou je in 1 jaar €320 kwijt zijn.
Aankoop van die wasbare luiers was ook niet echt goedkoop.....
Ben al met al rond de €550 kwijt geweest denk ik. Als ik in 1 x had gekocht wat me nou t beste bevalt dan was ik minder kwijt geweest maar dat weet je niet van te voren.
Qua geld wordt t dus pas echt interessant als je een tweede zou krijgen bij wie je dezelfde luiertjes kunt gebruiken.
En inderdaad iedereen z'n eigen ding!!!
Hoe bevalt trouwens het getrouwde leven , begint je man al netjes naar je te luisteren of deed hij dat altijd al wel
Ik ben voorlopig ongeveer 150-170€ kwijt denk ik. Heb nog voor een goeie maand liggen.
We hebben in het begin wel.wasbaar gebruikt
Zal op jaarbasis ongeveer 300-350€ zijn.
We hebben in het begin wel.wasbaar gebruikt
Zal op jaarbasis ongeveer 300-350€ zijn.
Ik denk dat ik gewoon een vies kind heb. Weer stront tot aan de oksels. En het is niet dat we haar uren in 1 pamper laten. Ze schijt gewoon veel. En graag ingewikkeld.
Als iemand de gulden oplossing heeft, roep maar!
-
Martine-Tom
Kurk?koekje schreef: Ik denk dat ik gewoon een vies kind heb. Weer stront tot aan de oksels. En het is niet dat we haar uren in 1 pamper laten. Ze schijt gewoon veel. En graag ingewikkeld.
Nog een goeie 2/3 maand geduld. Vaste voeding, de oplossing.koekje schreef: Ik denk dat ik gewoon een vies kind heb. Weer stront tot aan de oksels. En het is niet dat we haar uren in 1 pamper laten. Ze schijt gewoon veel. En graag ingewikkeld.
Poept ze vaak? Zelfde moment? Anders BZC toepassen?
Als Robyn poept moet ik echt binnen de 5 min de luier verversen, anders hebben we hetzelfde probleem... En dan vind ze het ook tof daar met de handjes in te zitten
Hoeveel weegt Vera?
Ze kakt geregeld, maar niet op een vast moment, dus BZC zal niet zo makkelijk werken. En wij zien daar niet zoveel heil in.
Na kak en badje woog ze vandaag 5755 gram.
Na kak en badje woog ze vandaag 5755 gram.
Welke pampers gebruik je? Misschien eens andere proberen? Of toch richting 4 gaan?
Hier zit ze nog steeds in de 3. Maar bv de active fit heeft wel een iets hogere rug dan bv de simple dry van pampers.
Hier zit ze nog steeds in de 3. Maar bv de active fit heeft wel een iets hogere rug dan bv de simple dry van pampers.
We gebruiken 3+ van active fit.
Heb je de simple dry al geprobeerd? Die werken hier beter, hoewel de active fit een hogere rug heeft
.