Zat ik net op te wachten... Had dit topic nog nooit gezien, uiteraard.Martine-Tom schreef: Zomaar zin om deze weer eens een schop te geven, heb me weer even een kwartiertje kostelijk vermaakt
Moest aan dit topic denken omdat ik vandaag visite had van een beginnende barfer die ter plekke ontdekte dat bullepees eigenlijk stierenlul is![]()
gratis workshop piemels besnijden (foto's)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: gratis workshop piemels besnijden (foto's)
Het is maar te hopen dat onze islammedelanders niet te diepgaand googlen op topictitel...

-
Martine-Tom
K&D schreef: Het is maar te hopen dat onze islammedelanders niet te diepgaand googlen op topictitel...![]()
![]()
- Corine1981
- 3-sterren

Gut, ik zie de blikken van mijn buren al 
Leuk topic, maar ieeeuw, ik koop ze wel gewoon gedroogd.
Leuk topic, maar ieeeuw, ik koop ze wel gewoon gedroogd.
-
Martine-Tom
Leuk idee Martine

Reuze handig en creatief gedaan, die mobiele piemeldroger

Reuze handig en creatief gedaan, die mobiele piemeldroger
Of gezellig op t balkonMartine-Tom schreef: En dat in de voortuin wegzetten![]()
Regelmatig even met de zon meedraaien
- Charlie Angel
- Moderator
Sttttt, dalijk heeft Lotje weer liefdesverdriet omdat hij uiteindelijk toch niet komt.Maxi's 3-tal schreef: Charlie is al onderweg!![]()
Hij is welkom .Duurt alleen nog een paar weken voor ze droog zijn.Maxi's 3-tal schreef: Charlie is al onderweg!![]()
Winston ligt er vandaag de hele dag al bij te waken
Lotje jaagt de vliegen weg .
Manlief schrok zich net rot toen ie de bocht om kwam met de grasmaaier en het rek vol met piemels zag zwaaien in de wind
-
Martine-Tom
Die doet de rest van de dag dus heel braaf alles wat je van hem vraagt...hij is er weer even aan herinnerd waar vrouwen toe in staat zijnDaantje schreef: Hij is welkom .Duurt alleen nog een paar weken voor ze droog zijn.
Manlief schrok zich net rot toen ie de bocht om kwam met de grasmaaier en het rek vol met piemels zag zwaaien in de wind
Martine-Tom schreef: Die doet de rest van de dag dus heel braaf alles wat je van hem vraagt...hij is er weer even aan herinnerd waar vrouwen toe in staat zijn![]()
ja ,wij vrouwen kunnen goed de touwtjes aan elkaar knopen
- Charlie Angel
- Moderator
Daantje schreef: Hij is welkom .Duurt alleen nog een paar weken voor ze droog zijn.
Manlief dacht; wat heb ik nu weer aan mijn grasmaaier hangen.
Bijna uit de bocht gevlogen ,want de mobiele piemeldroger stond inmiddels in het zonnetje op het terras en tja ,dat verwacht je nietMaxi's 3-tal schreef:![]()
Manlief dacht; wat heb ik nu weer aan mijn grasmaaier hangen.![]()