Dat heb ik op facebook gelezen, ja.Fido schreef: Grote denkfout in deze is dat de hond zelf bepaald wat het opneemt (disbalans naar balans) en niet de gedachte dat wat de voeding bevat allemaal opgenomen wordt
En zeer recentis er een Sterkliniek bij gekomen die wel voorstander van rauwe voeding is. Dit wisten ze van te voren en daar is over gesproken. Onze kennis over o.a. voeding is juist als pluspunt meegenomen.
Wie weet wat de toekomst nog kan brengen![]()
Het kan ook niet! Dan zouden hier op BP en andere fora en FB-groepen over rauwe voeding al veel meer geluiden te horen zijn. Jouw DA zal best heel goed zijn in zijn vakgebied, maar over de relatie gezondheid en voeding blijkbaar onvoldoende. Helaas vertrouwen nog veel DAen alleen op de kennis van de voerfabrikanten.Ace schreef: Dat hij een hoog kalkgehalte in zijn lange beenderen heeft, geloof ik. Maar het deel van de voeding begint me hoe langer hoe meer gewoon tegen te staan, ik hoor nu van verschillende mensen (ook buiten barfplaats) dat dat niet kan.
Maar zoals ik en anderen al zeiden, maak een afspraak met een Pro-vers praktijk. Ga desnoods één keer half Nederland door naar een goede DAP die ook de voordelen van vers promoot!