Is dit niet een idee:

Van voor beginnen en dan op het einde een elastiekje er in. Kunnen de krullen achter fijn krullen.
Het is heel eenvoudig, vooraan beginnen met draaien, plukje bijpakken, slag draaien, nieuw plukje bijpakken, draaien enz.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ojee. Dat ziet er al veel te ingewikkeld uit voor mijn handen**Jolanda** schreef: Sieglinde; ze heeft inderdaad een leuke bos haren. Voor nu niet heel handig, maar als het langer word des te mooier!
Is dit niet een idee:
Van voor beginnen en dan op het einde een elastiekje er in. Kunnen de krullen achter fijn krullen.
Het is heel eenvoudig, vooraan beginnen met draaien, plukje bijpakken, slag draaien, nieuw plukje bijpakken, draaien enz.

Dat is exact wat ik hier ook zei :pSieglinde schreef: Ojee. Dat ziet er al veel te ingewikkeld uit voor mijn handen
Toen bleek dat we een dochter kregen was een vd eerste dingen die ik tegen ML zei: jij doet der haar. Ik kan niet vlechten/prullen met haar![]()
Totdat ze vinden dat ze kort haar willen en zelf de schaar hanteren........**Jolanda** schreef:
Ik vind het juist geweldig die haren van de meiden. Invlechten, 2 invlechten, knotten, staartjes, vissengraat vlechten etc. Al maak ik hoofdzakelijk 1 staart of een staart met vlecht of een invlecht.
Waarom klik ik daar toch in godsnaam op?koekje schreef: Schijnbaar wel. Ik heb wel het idee dat Vera aan de bovenkant van het normale zit, als je er een grafiekje van zou maken. Ook qua hoeveelheid per keer.
En het is altijd zo'n gele (soms groene) vloeibare koeienvlaai.
Meer lezen, ook met plaatjes:
http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... sting.html
Jantina schreef: Ach, als ze strakjes wat vaste hapjes gaat eten komt het ongetwijfeld helemaal goed! Even door de zure appel poepluier heen bijten tot die tijd![]()