een hekel aan Smeets? Dat vind ik raar, mag ik dat raar vinden? ja dat mag ik!Kim_S schreef: En ik heb ook een hekel aan Mart Smeets. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!![]()
Vanaf morgen!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Vanaf morgen!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn moeder woont bij me in en die heeft altijd gekeken, dus hier kijken we ook!- Judith - schreef: Ik kijk!![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetjeMandarijn schreef: Ach de Mart.
Voetbal gaat nu even voor op fietsen. Maar op voetballoze dagen kijk ik fieten.
Ik luister graag naar Maarten Ducrot. Hij heeft een hele eigen kijk op de tour
Ik luister graag naar Maarten Ducrot. Hij heeft een hele eigen kijk op de tour
Ik vind wielrennen leuk, maar daarbij geeft de tour ook altijd zo'n lekker ultiem zomersfeertje. De tour herinnert me aan lange schoolvakanties, aalbesjes met vanillevla en http://www.youtube.com/watch?v=bagWWB-35oI
En Mart Smeets? Ik vraag me niet eens af of ik 'm nou leuk of irritant vind. Ik ben opgegroeid met die man op de TV. Hij hoort er gewoon bij. Is een soort cultureel erfgoed. Ik zou het missen als hij het niet meer deed!
En Mart Smeets? Ik vraag me niet eens af of ik 'm nou leuk of irritant vind. Ik ben opgegroeid met die man op de TV. Hij hoort er gewoon bij. Is een soort cultureel erfgoed. Ik zou het missen als hij het niet meer deed!
- - Judith -
- 5-sterren

+1Sonja schreef: En Mart Smeets? Ik vraag me niet eens af of ik 'm nou leuk of irritant vind. Ik ben opgegroeid met die man op de TV. Hij hoort er gewoon bij. Is een soort cultureel erfgoed. Ik zou het missen als hij het niet meer deed!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Cavendish is niet gestart. Hij heeft te veel last van zijn schouder/arm. Er zit geen breuk in. Maar hij kan niet met zijn arm.
http://m.nos.nl/artikel/671268-cavendish-start-niet-meer-in-tour.html
http://m.nos.nl/artikel/671268-cavendish-start-niet-meer-in-tour.html
-
Mandarijn
- 5-sterren

Hopelijk weer zulke fantastische beelden langs de weg:

Leek de Alp d'Huez wel. En dit was Buttertups, een 3e categorie heuveltje maar.

Leek de Alp d'Huez wel. En dit was Buttertups, een 3e categorie heuveltje maar.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoop dat er vandaag wat meer respect voor de renners is.. Ik erger me altijd kapot aan die fans zo dichtbij. .
Ik vind het ook altijd eng om te zien...Fenixjuh schreef: Hoop dat er vandaag wat meer respect voor de renners is.. Ik erger me altijd kapot aan die fans zo dichtbij. .
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ik vond die Engelsen niet zo erg dan wat je normaal ziet op bergen in de tour de France. Normaal zie je in de Alpen en de Pyreneeën van die idioten die constant naast renners rennen of ervoor springen. Nu zag ik een enkeling mee rennen. Nee die Engelsen Schotten gedroegen zich nog netjes.Fenixjuh schreef: Hoop dat er vandaag wat meer respect voor de renners is.. Ik erger me altijd kapot aan die fans zo dichtbij. .
Ik was zo verwonderd dat er op zo'n pukkel zo een grote menigte stond om de tour voorbij te zien trekken. Dat het peloton op ern lint moest is door de drukte een logisch gevolg.
Hoop ik ook,ze hebben veel spotjes op tv laten zien om dat te voorkomen! Maar laten ze het vooral niet afschaffen,vind al dat publiek langs de weg altijd zo mooi. Mits het goed gaat natuurlijk.Fenixjuh schreef: Hoop dat er vandaag wat meer respect voor de renners is.. Ik erger me altijd kapot aan die fans zo dichtbij. .
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Zou dit een goed voorteken zijn??

Gisteren was dat wel zo.... Zou wel super zijn natuurlijk