voeding en de link met hoog kalkgehalte in botten jonge hond..
Moderator: Lizzy
Re: voeding en de link met hoog kalkgehalte in botten jonge hond..
Daar ben ik nu natuurlijk niet veel meer mee hé
de foto's zijn genomen, dit is de eerste keer dat ik zoiets laat doen, ik ben zelf geen DA, ik weet dus ook totaal niet of het goede foto's zijn of niet. Deze middag heeft er een radiodiagnostisch laborante en echografiste naartoe gekeken en ze vond het goede foto's waar idd niks bijzonders op te zien is. Ze heeft niks gezegd van de heupfoto of de knieën dus ik ga ervan uit dat het wel niet zo'n slechte foto zal zijn zeker?
- Angelique
- 5-sterren

En konden die dames je dan niet vertellen wat er mis was met wat er op de foto's stond?Ace schreef: Daar ben ik nu natuurlijk niet veel meer mee héde foto's zijn genomen, dit is de eerste keer dat ik zoiets laat doen, ik ben zelf geen DA, ik weet dus ook totaal niet of het goede foto's zijn of niet. Deze middag heeft er een radiodiagnostisch laborante en echografiste naartoe gekeken en ze vond het goede foto's waar idd niks bijzonders op te zien is. Ze heeft niks gezegd van de heupfoto of de knieën dus ik ga ervan uit dat het wel niet zo'n slechte foto zal zijn zeker?
Volgens haar is er niks mis. Een jonge hond die in ontwikkeling is, maar niks waarvan je zegt "ojee dat kan niet". Gewoon prima en geen afwijkingen. Op de vraag of voeding de oorzaak is zegt ze hetzelfde als jullie (ze voert ook vers) dat het praktisch onmogelijk is dat het door zijn voeding komt, maar dat de meeste DA's hier gewoon te weinig van af weten om daar een correct antwoord op te kunnen geven..Angelique schreef: En konden die dames je dan niet vertellen wat er mis was met wat er op de foto's stond?