De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!

Else
4-sterren
4-sterren

Bericht door Else »

Brrr net met m'n domme hoofd een mini stukje van dat vreselijke filmpje uit een ander topic hier gekeken :-\ :-X......
Nu effies maar weer hier kijken om met lieve baby-hoofdjes op mijn netvlies te gaan slapen ipv een krankzinnige man  :)
Wat een scheetjes zijn het toch allemaal! Sieglinde: die oogjes van jouw dochter  :smitten: :smitten: en dat lachje van Dwayne ook echt zo cute.....
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Geen idee welk topic of welke man. Maar baby hoofdjes rules!!

Dwayne kreeg zijn slaap niet. Hij wilde niet liggen, niet bij papa bier bij mama. Ook de borst niet. Zo sneu.

Toen heb ik ml met Dwayne onder de douche gezet. Daar werd Dwayne rustig van. Hebben ze poosje gestaan toen was Dwayne weer zen. Vervolgens lekker gemasseerd. Nog een slok bij mij gedronken en hij viel als een blok in slaap :)
Else
4-sterren
4-sterren

Bericht door Else »

't "walgelijke ****" topic (is dus geen aanrader om te bekijken)!
Fijn dat je Dwayne weer in de zen stand hebt gekregen. Zou ik ook zen van worden na een douche en massage  :sleep1: :sleep1: :sleeping: :sleep3:
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Wat goed dat Dwayne rustig werd van de douche. Hier wordt ze daar alleen hysterisch van.

Hoe is het met Suze Else? Is ze ook zo actief aan het worden?

Robyn wil de hele tijd neerzitten. Houdt ze haar vast aan de spijlen van haar box.
1 handje los, 2e handje los, enkele tellen blijven zitten om vervolgens toch achteruit te vallen...
En LEUK dat ze dat vindt, blijft ze herhalen...
En pogingen tot kruipen ::). Nu wil ze overdag helemaal niet meer slapen. Neerliggen is meteen omdraaien en opduwen, beentjes bijtrekken, ... ::)
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Heerlijk die ontwikkeling.
Dwayne kon nog de slaap niet helemaal krijgen. Hij sliep 5 minuten en schrok weer wakker. Op het buikje gelegd en zo heeft hij geslapen tot vanmorgen 7.15 :)
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Mag ik hier even mijn nichtje laten zien: zaterdag 1 jaar oud geworden en ze vond het gezellig op haar verjaardag:
Afbeelding
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Tuurlijk mag dat!
Wat een leukerd!
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Ja he? Ze wordt met de dag leuker  :D :-*
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik heb echt een slaapkop..
Vandaag op kdv heeft hij van 9.30-14.45 geslapen. Toen hebben de hem maar wakker gemaakt voor een voeding ::) eenmaal thuis ligt hij meteen weer te slapen. :p
Ik ben nog werken :)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Mooi meisje zeg!

Nadia: ik ben heus niet jaloers, echt niet ::)
Else
4-sterren
4-sterren

Bericht door Else »

Jeetje en daar betaal je voor ;)!!! Je mag wel korting krijgen want ze hoeven haast niets te doen met dwayne!

Suze wordt ook steeds actiever: draaien alle kanten op, krijsen als ze geen pizza krijgt, tijdenlang achter elkaar heel hoog opdrukken terwijl ze op de buik ligt en proberen de knietjes eronder te schuiven. Ze kan zichzelf nog niet tot zit krijgen. Kan Robyn dat al wel?
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Haha ja dat grapte ik ook al :p
Als hij wakker is ontwikkeld hij zich wel prima. Daar maak ik me geen zorgen om. Hij speelt heel leuk met divers speelgoed. Met c handen en voeten ;D stopt alles in de mond ::) het lukt hem soms om zich om te draaien.
Hoorde van ml dat hij maar 20 minuutjes geslapen had. Tot 20 op 5 de rest was hij wakker. Ml heeft 5x opnieuw het eten kunnen opwarmen ;D toen ik thuis kwam om half 9 was meneer nog actief. Heb nog lekker met hem geknuffeld en gespeeld.
Als ik overdag met hem thuis ben heb ik dat geluk van vele slapen niet altijd. Maar nee klagen mogen we echt niet :)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Else! schreef: Jeetje en daar betaal je voor ;)!!! Je mag wel korting krijgen want ze hoeven haast niets te doen met dwayne!

Suze wordt ook steeds actiever: draaien alle kanten op, krijsen als ze geen pizza krijgt, tijdenlang achter elkaar heel hoog opdrukken terwijl ze op de buik ligt en proberen de knietjes eronder te schuiven. Ze kan zichzelf nog niet tot zit krijgen. Kan Robyn dat al wel?
Neen, ze blijft wenen tot we haar recht zetten ::)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Ik denk dat er iemand Robyn een slaappil ofzo heeft gegeven...

Geslapen tot 10u( en ze was in slaap gevallen rond 23u. Normaal slaapt ze dan tot 8-9u). Wakker tot 12-12.30. Dan in slaap gevallen tot 16u. Halfuurtje wakker en ze ligt nog steeds te slapen.
Ik klaag niet want heb al 3 dagen barstende hoofdpijn( afkicken vd cola ::))

Ik zou ze willen wakker maken want ze heeft nog niet veel gegeten/ gedronken maar doe maar niet. Ze zal het desnoods vannacht wel inhalen
( ad borst om 10u, om 12u 100cc flesvoeding, om 16u 160gr fruitpap)
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Lekker van genieten!! Dwayne is vanmiddag bij mijn moeder geweest. Zodat ik even de schouders eronder kon zetten met het huishouden. En flinke wandeling met de hondjes gemaakt. Door de stromende regen.
Heb voor Dwayne een nieuwe fles gekocht. Nu dat hij meer uit de fles drinkt heeft hij ook wat last van krampjes. Zo zielig. Hopen dat die nieuwe fles de krampen tegen gaat.

Gesloten