Wow, cool!miik schreef: Joy, 4de plek Dockdiving <3
Zo megatrots op mn lieve joy.... !!!
![]()
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
Bijna meegesnoeid!

Oh lekker, druifjes
Hier in de buurt groeien ze bij iemand over de schutting en over de stoep. Als ze straks rijp zijn kan ik ze zo plukken als ik er langskom met Ilan 
Wat een superfoto's weer!! Liep 5 pagina s achter, lieve foto's hoor en zag ook een mooi diploma en keur rapport voorbij komen , gefeliciteerd! !
Mooi!!Elvira schreef:
Niet van vandaag, maar heb mijn foto's van de vakantie op de computer gezet. Foto is genomen voor Whitby Abbey in Noord Yorkshire
Dit is ook mooi om in je tuin te hebben. Gelukkig zag je ze op tijd.eelke schreef: Bijna meegesnoeid!
![]()
Gister 6 nieuwe huisdiertjes gekregen, vriendin stopt met haar aquarium. Een neontetra, 4 blauwoogjes en deze plakkert. Stoffel is zijn naam en hij heeft een dominantieprobleem met onze gibiceps...Oepsie. Hopelijk kalmeren ze nog wat.

Zohee, dies lelijk 

Dit is zijn mooiste kantKim_S schreef: Zohee, dies lelijk
![]()
Ik ben nu heel benieuwd naar de andere kantKaela schreef: Dit is zijn mooiste kant![]()
Hij zit nu in zijn rotsje, dus ik heb hem even gegoogled:Kim_S schreef: Ik ben nu heel benieuwd naar de andere kant![]()
Kaela schreef: Hij zit nu in zijn rotsje, dus ik heb hem even gegoogled:
![]()
Dan hou ik het inderdaad op de andere kant
- Angelique
- 5-sterren

Prachtig!Elvira schreef:
Niet van vandaag, maar heb mijn foto's van de vakantie op de computer gezet. Foto is genomen voor Whitby Abbey in Noord Yorkshire
Oef! Gelukkig zag je haar op tijdeelke schreef: Bijna meegesnoeid!
![]()