Ohja, das waar, moederschap is ook geen werkKim_S schreef: Of als je thuis voor je kinderen zorgt
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Het weer
Neuh. Ik zit de hele dag op de bank te BP-enMartine-Tom schreef: Ohja, das waar, moederschap is ook geen werk![]()
-
Lil
Ik ruil lekker niet!!!Kim_S schreef: Of als je thuis voor je kinderen zorgt ::)
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek :biggrin2:
Al een uur bewolkt. Gras is af, ik half dood. Ga toch snel met de honden. Zou flink onweer komen namelijk.
-
Martine-Tom
Waarom heb ik nou beeld van een omgekeerde box met Mini-Kim 1 en 2 eronder en mama languit op de bank?Kim_S schreef: Neuh. Ik zit de hele dag op de bank te BP-en![]()
Ssssssst!Martine-Tom schreef: Waarom heb ik nou beeld van een omgekeerde box met Mini-Kim 1 en 2 eronder en mama languit op de bank?![]()
-
Martine-Tom
Als jouw kinderen hier ooit terug gaan lezen....nouja moederdagkado's kan je vanaf dan wel vergeten denk ik 
Martine-Tom schreef: Als jouw kinderen hier ooit terug gaan lezen....nouja moederdagkado's kan je vanaf dan wel vergeten denk ik![]()
Het is in ieder geval beter weer dan de brandweer. 
Hier is het een drama. Het regent al twee dagen onophoudelijk pijpenstelen en dat begintnu toch echt heel lastig te worden.
Alles is veranderd in een grote modderpoel, de paarden staan te klappertanden, ik heb al 3 regendekens doorweekt in de garage hangen, mijn regenjas kan het ook niet aan en de droger maakt overuren.
Kom maar op met die zon!
Alles is veranderd in een grote modderpoel, de paarden staan te klappertanden, ik heb al 3 regendekens doorweekt in de garage hangen, mijn regenjas kan het ook niet aan en de droger maakt overuren.
Kom maar op met die zon!
Weervrouw Eelke, waarom is het zulk enorm prutweer?
Nog ff en we kunnen in de tuin zwemmen! en de hondjes ook, scheelt weer benzine :-P
Hmm heb het koud...verwarming aanzetten?
Hmm heb het koud...verwarming aanzetten?
Het regent hier inmiddels al ruim 38 uur onafgebroken en de watermeter staat inmiddels op ruim 70 mm sinds gisteren
Hier ook, Lucky staat momenteel binnen in het koeien zandhok, zijn plek staat blank, de koeien zijn ook later naar buiten gedaan maar of het nog ophoud met regenen vandaag?Hope schreef: Hier is het een drama. Het regent al twee dagen onophoudelijk pijpenstelen en dat begintnu toch echt heel lastig te worden.
Kom maar op met die zon!
Omdat er water uit de lucht komt gepleurd.koekje schreef: Weervrouw Eelke, waarom is het zulk enorm prutweer?
En omdat ik na morgen vakantie heb en het dan extra genieten is voor mij omdat het dan droger is 8)
Er staat hier een stevige wind , maar het is wel droog