Welkom hier!
Een sardientje en groentemix zijn een goede aanvulling op de kvv. Ook zou ik zorgen dat je minstens 4 diersoorten en vis voert, nu voer je er maar 3. Veel mensen voeren liever meerdere merken kvv omdat je dan meer kan afwisselen en je niet afhankelijk bent van de samenstelling van één producent.
Zelf heb ik slechte ervaringen met lotgering en zou het dus niet te vaak voeren.
Op de barfdag(en) kun je diersoorten voeren die niet in de kvv voert, zo heb je weer wat extra afwisseling.

Kwartelbot is zacht dus dat kun je prima voeren aan je pup. Kippen en eendennekken ook maar kalkoennekken kunnen erg hard zijn, zelfs zo hard dat ze niet geschikt voor volwassen honden zijn. Duif is ook best zacht maar veel honden lusten het niet. Shanti snuffelde eraan, probeerde het dapper en spuugde het weer uit.

Als je het houd bij 1 of 2 barfdagen hoef je nog niet zo op de percentages te letten. Wel moet je erop letten dat je niet alleen vleesbot (nek, vleugel, poot, karkas) voert maar ook orgaan of spiervlees zodat de ontlasting niet te hard wordt.
Ik bestel bij degomeat (naturis.nu) en via lijntjes op bp. Andere lupa, caroba, herby's versvoer en natural paws. Als je nog niet zoveel wilt bestellen om dingen uit te proberen is caroba wel handig omdat zij al vanaf €25 gratis leveren, bij veel andere is dat pas vanaf €100.
De lijntje hier op bp zijn vaak beter en goedkoper vlees maar meestal wel in verpakkingen van 5 of 10kg.