Heeft hier ook ff geduurd tegen dat we de juiste fles hadden. Heb er echt veel moeten testen...
Robyn is uiteindelijk om 20.30 wakker geworden. Nu nog springlevend dus
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ah dat was de volgende op mijn lijst, maar ze bleek uiteindelijk toch tevreden met de mam fles.Nadia schreef: Ja ik geef afgekolfd. Het lukt me goed om te kolven op het werk.
Ik had eerst tommie tippee en avent. De avent heb ik voor op de kolf.
Heb nu die van dr browns.

Al bijna 1 jaar zeg.wenche schreef: Ik steriliseer de flessen 1x per week (Evi krijgt ook maar 3x in de week een fles, de rest live...
Die drinkt veel liever live, en ik kan dat qua werk ook... Evi zit nog op 5/6 voedingen op 24 uur... Net vandaag voor het eerst dat ze een hele boterham op heeft...
Nog 3 weken en dan wordt Evi al weer 1.... Gaat zo snel...
![]()
Fijn he? Vind het echt leuk, elke dag zie ik nieuwe dingenNadia schreef: Dat is fijn dat dat lukt met werk. Ik werk 30 km van huis. Dus dat is helaas niet te doen.
Dwayne maakt echt enorme ontwikkelings sprongen. Niet normaal.

Geeft dat nou helemaal geen tekorten, zo weinig bijvoeding? Tot welke leeftijd blijft moedermelk volledige voeding bij een kind? Bij dieren wordt toch een maximum aanbevolen van zoogtijd= draagtijd. Bijv bij een paard, die draagt 11 maanden, kan binnen een maand weer gedekt worden dus als je de merrie niet laat dekken zou je het veulen 12 maanden mogen laten drinken. Hoewel je dan toch ziet dat ze dat zelf al tot een minimum beperken. Wordt dat bij mensen niet aanbevolen?wenche schreef: Ik steriliseer de flessen 1x per week (Evi krijgt ook maar 3x in de week een fles, de rest live...
Die drinkt veel liever live, en ik kan dat qua werk ook... Evi zit nog op 5/6 voedingen op 24 uur... Net vandaag voor het eerst dat ze een hele boterham op heeft...
Nog 3 weken en dan wordt Evi al weer 1.... Gaat zo snel...
![]()
Als je een veulen bij zijn moeder laat, drinken ze tot 2 jaar nog regelmatig. Zelfs als er een nieuw veulen aan de voet staat, al laat mams die vaak wel voor gaan, mag de grote broer of zus ook nog drinken. Ik denk dat ze dat zelf het beste weten, dus lekker laten gaan. Zo is het met meer dieren, als je ze langer bij mams laat, blijven ze vaak veel langer zogen dan de standaard "met die en die leeftijd kan je afspenen". Maar, ondanks dat langere zogen, wordt het zogen natuurlijk wel steeds meer bijzaak en het voedsel van de volwassenen hoofdzaak. Geeft een kind ook niet zelf aan wat ie wil? Goed de fles leegdrinken, versus klieren met voedsel of juist de fles slecht nemen en vast voedsel goed eten?Jantina schreef: Geeft dat nou helemaal geen tekorten, zo weinig bijvoeding? Tot welke leeftijd blijft moedermelk volledige voeding bij een kind? Bij dieren wordt toch een maximum aanbevolen van zoogtijd= draagtijd. Bijv bij een paard, die draagt 11 maanden, kan binnen een maand weer gedekt worden dus als je de merrie niet laat dekken zou je het veulen 12 maanden mogen laten drinken. Hoewel je dan toch ziet dat ze dat zelf al tot een minimum beperken. Wordt dat bij mensen niet aanbevolen?