Is dat wel zitten?koekje schreef: Nouja, ze zit gewoon op de pretletter![]()
Throwback thursday
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Throwback thursday
-
inge58
- 5-sterren

Onze Music, een week of 5 oud.
Pluto schreef: Is dat wel zitten?
![]()
Ze is gewoon slimAngelique schreef: Triiinggggg tis weer donderdag
Een 1,5 jaar oude Angels bij een gedeeltelijke MAG-test. Eens kijken of ze de kat wilde najagen....nee dus
Overigens zakte ze voor de test omdat ze op een goed moment door had dat ze aan een lange lijn liep en bij een volgende oefening van de test dag...ajuuu, geen zin meer in en ze peerde 'm richting papa om niet meer te willen terugkomen en blijven wat gezien werd als "vluchtgedrag".
- Charlie Angel
- Moderator
Angelique schreef: Triiinggggg tis weer donderdag
Een 1,5 jaar oude Angels bij een gedeeltelijke MAG-test. Eens kijken of ze de kat wilde najagen....nee dus
Overigens zakte ze voor de test omdat ze op een goed moment door had dat ze aan een lange lijn liep en bij een volgende oefening van de test dag...ajuuu, geen zin meer in en ze peerde 'm richting papa om niet meer te willen terugkomen en blijven wat gezien werd als "vluchtgedrag".
Slimme dame!
Jullie waren en zijn een prachtig stel samen!
Zo lief!inge58 schreef:
Onze Music, een week of 5 oud.![]()
![]()
![]()
oo helemaal smelt al die puppie foto's
moet ze ook maar eens zoeken en voor volgende week donderdag klaarzetten! Want het mag alleen donderdag.
Zak je dan ook?
Ha die kat ken ik, en Fozzy ook, overigens deed Fozzy echt iets anders met de kat als ik niet uitkeekAngelique schreef: Triiinggggg tis weer donderdag
Pluto schreef: Is dat wel zitten?
![]()
Ja dat was echt zitten
Ik had er ooit nog eentje , saampjes aan het doezelen . Zon scheen door de tuindeuren ..... maar die foto ben ik kwijt
Toen onze Pluk een mama was. Ik heb haar van straat gehaald, ze mocht blijven van meneer K en ze kreeg een dikke buik. Wat was dat leuk! Vanaf 2 weken moesten we ze met de hand voeden, want Pluk had zoveel wormen dat ze ziek was. Ze bleef wel voor ze zorgen en ze groeiden als kool en waren zo lieffff. Uiteraard is Pluk daarna ontstokt, want al katten genoeg. Maar hier hebben we wel van genoten!

Ohhh, die fotootjes van de kittens
, hoe cute is dat?
Nog eentje dan. Toen onze Ot nog een kleine Otje was. Hier heeft ze haar bijnaam Otje Terrecotje gekregen!

Ik geef toe, eigenlijk nog maar heeeel kort geleden 
Maar toch........
Mijn smurfje Toetiefroetie, de dag van de geboorte

En Lekker Stuk, net geboren! Maar geen spat veranderd
!

Ze ontroeren me elke dag
Maar toch........
Mijn smurfje Toetiefroetie, de dag van de geboorte

En Lekker Stuk, net geboren! Maar geen spat veranderd
Ze ontroeren me elke dag
- Angelique