De wipwap en schutting af 8)
De schutting is gemaakt van de zijkant van een fruitkistje en de eetstokjes, was nog een heel werk om alles goed glad te schuren
Maar ze was er heel blij mee 8)
Voor ik begon met filmen was ze echt al iets van 5 keer achter elkaar over de wipwap gegaan, ze vond het echt super leuk
En net na het laatste filmpje stopte is ze heel trots over de schutting heen geklommen, toen ze dat door had is ze daar ook een keer of 4 overheen gelopen
Dit is trouwens een tijdelijke speel doos, morgen ga ik een speel ren maken met karton.
Heb haar net even los laten lopen in mijn slaapkamer maar dat vond ze veel te groot en raakten ze van in paniek
Wel jammer anders had ze dat daar wel elke dag mogen los lopen
Maar goed een speel ren is ook leuk
Wat een paradijsje hebt je gemaakt voor het diertje.
Die lange bak op de andere foto is al helemaal geweldig!
Goudhamsters zijn heel erg leuk. Ik had er vroeger één die altijd op mijn slaapkamer los liep.
Kim_S schreef:
En een blender. EN.... een vleesmolen
Allemaal in 1 apparaat! Het is een AMAZING DISCOVERY! Maar wacht, bestel binnen 5 minuten en u krijgt 2 exemplaren voor €5 extra! Ho wacht Mike, dat is niet alles, want we doen er ook nog een extra schaal bij per apparaat, 2 extra kloppers en een siliconen onderlegger voor uw kloppers.
Mini's 3-tal schreef:
Allemaal in 1 apparaat! Het is een AMAZING DISCOVERY! Maar wacht, bestel binnen 5 minuten en u krijgt 2 exemplaren voor €5 extra! Ho wacht Mike, dat is niet alles, want we doen er ook nog een extra schaal bij per apparaat, 2 extra kloppers en een siliconen onderlegger voor uw kloppers.
Toen ik studeerde kon ik met mijn huisgenoten nachtenlang kijken naar die reclames
Mini's 3-tal schreef:
Bel nu. Ja echt. Bel nu. Wat je ook aan het doen bent. Bel nu.
Qadir houdt niet echt van zwemmen maar gaat wel 3 stappen het water in om dan net met zn buik in het water te liggen.
Maar vandaag was hij zo stoer aan het doen!
Helemaal in het water met zn koppie net boven water;)
Nu kan je ook zien wat er onder zn vacht zit , best trots op zn gespierde billen en schouders
( ik vind dat het mooiste aan hem, zn schouders/ schoft)
joel schreef:
Qadir houdt niet echt van zwemmen maar gaat wel 3 stappen het water in om dan net met zn buik in het water te liggen.
Maar vandaag was hij zo stoer aan het doen!
Helemaal in het water met zn koppie net boven water;)
Nu kan je ook zien wat er onder zn vacht zit , best trots op zn gespierde billen en schouders
( ik vind dat het mooiste aan hem, zn schouders/ schoft)
Voor de bespiering wil je toch een windhond? Flinke billen, schouders en een oneindig uithoudingsvermogen...