Ik denk dat 400gram vis heel veel is voor een hond die het niet gewend is. Hopelijk raakt hij er niet beroerd van
En eigenlijk vind ik 1x per 2 weken vis weinig, ook al komt ie dan over die 2 weken dan in totaal wel aan de goede hoeveelheid. Dat is een gevoelsmatig iets overigens. Ik voer bv ook niet eens in de 2 weken hun portie orgaan in een keer
[/quote]
Als hij nooit rauwe vis heeft gegeten, zou je weleens gelijk kunnen hebben. Of beroerd, of flink aan de race...
Die 1x per twee weken komt omdat het al in grotere porties was ingevroren, dat zou ik bij nieuwe porties maken veranderen, maar verder lijkt 1x per twee weken vis me geen probleem.
[quote="criminalmindz"]
Heb hem vandaag zijn eerste portie bot + pens gegeven.
Kwam er binnen 2 minuten weer uit en toen at hij het weer op, nu blijft het tenminste binnen haha.
Vis geef ik hem gewoon een keer op een dag waarop hij normaal vast en dan in een kleine portie om hem te laten wennen.
[/quote]
Heeft ie het naar binnen geschrokt natuurlijk ??? Als hij schrokt zou ik in het begin het vlees(bot) (ja ook de pens) even vasthouden als hij eet - zo leert ie hopelijk rustig te eten en goed te kauwen.