Eerste passen zijn gezet! Filmpje van een lopende Joep pag. 17
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Joep en zijn revalidatie
Ooh, Pauline, wat een toestand met Joep, heel veel sterkte
Lijkt gelukkig de goede kant op te gaan, ik hoop dat het mannetje er weer helemaal bovenop komt!!!
Goed nieuws!!!! Beter!! 

Wat fijn, Pauline, dat het de goede kant op lijkt te gaan met Joep. Dit is echt wel een "Joepie!" waard! 
- Pauline
- 5-sterren

Het zijn kleine stapjes, maar Connie adviseerde me elke vooruitgang op te schrijven omdat het vaak erg langzaam gaat en je dus vergeet dat het wel degelijk vooruitgaat.
Hij is echt bereid om meer met me te oefenen, dus hij zal het eerder echt wel niet gekund hebben. Ga er wel vanuit dat een hond doet wat hij kan en als je dan Joep bent dan doe je ook vooral wat je zelf wilt en beslist niet meer (mijn hartshond).
Connie zei van de week zo mooi dat Joep luistert binnen mijn grenzen, maar daarbij volledig zijn eigen plan trekt..... En dat is zo waar en ook o.a. de reden waarom ik zo dol op hem ben.
Hij is echt bereid om meer met me te oefenen, dus hij zal het eerder echt wel niet gekund hebben. Ga er wel vanuit dat een hond doet wat hij kan en als je dan Joep bent dan doe je ook vooral wat je zelf wilt en beslist niet meer (mijn hartshond).
Connie zei van de week zo mooi dat Joep luistert binnen mijn grenzen, maar daarbij volledig zijn eigen plan trekt..... En dat is zo waar en ook o.a. de reden waarom ik zo dol op hem ben.
-
Femke
- 5-sterren

Wat fijn om te horen dat hij zo vooruit gaat! En kleine stapjes zoals kwispelen en uitschudden zijn tekenen van grote veranderingen

-
Roef & Hidde
- 5-sterren

sorry helemaal gemist 
heel veel sterkte en fijn dat het iets beter lijkt te gaan!
heel veel sterkte en fijn dat het iets beter lijkt te gaan!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dat is een goede tip!Pauline schreef: Het zijn kleine stapjes, maar Connie adviseerde me elke vooruitgang op te schrijven omdat het vaak erg langzaam gaat en je dus vergeet dat het wel degelijk vooruitgaat.
Tjee ik heb dit ook helemaal gemist! Sterkte met Joepie!
Ja, mooi dat er vooruitgang in zit. En inderdaad; noteren en per week bekijken hoe ver het herstel is. Per dag is te kort.
- Pauline
- 5-sterren

En daarom ben ik zo blij dat ik deze topic heb geopend! Want vandaag had ik best wel een beetje een dip omdat ik geen vooruitgang zag....K&D schreef: Ja, mooi dat er vooruitgang in zit. En inderdaad; noteren en per week bekijken hoe ver het herstel is. Per dag is te kort.
-
judith1967
- 5-sterren

Veel sterkte met Joep!!!
Het leest als dat Joep ondanks dat niet heul zijn lijf doet wat hij wil hij toch plezier heeft.
Probeert te 'doen' als het even kan. Super. Blijven schrijven. Er is zo'n cliché, eigenlijk zijn het er twee.
Gedeelde smart is halve smart. En gedeeld vreugd is dubbele vreugd. En dit forum daar kun je beiden mooi delen.
Kun je getroost worden en ook weer een glimlach op je gezicht toveren.
Probeert te 'doen' als het even kan. Super. Blijven schrijven. Er is zo'n cliché, eigenlijk zijn het er twee.
Gedeelde smart is halve smart. En gedeeld vreugd is dubbele vreugd. En dit forum daar kun je beiden mooi delen.
Kun je getroost worden en ook weer een glimlach op je gezicht toveren.
Kan ik me zo goed voorstellen...Pauline schreef: En daarom ben ik zo blij dat ik deze topic heb geopend! Want vandaag had ik best wel een beetje een dip omdat ik geen vooruitgang zag....Terwijl hij zo goed zijn best doet. Morgen voor de eerste keer naar de fysiotherapie.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Vangen Pauline: 
Ik kan het me levendig voorstellen hoe het moet zijn, moeilijk om Joep zo te zien ondanks dat hij wel zichzelf is. Je weet ook hoe het anders kan zijn. Zijn lichaam zal soms misschien ook even rust nemen om te genezen, misschien dat je daarom soms even geen vooruitgang ziet? Ik weet het niet, maar hij gaat vast veer kleine stapjes vooruit maken, go Joep!!
Ik kan het me levendig voorstellen hoe het moet zijn, moeilijk om Joep zo te zien ondanks dat hij wel zichzelf is. Je weet ook hoe het anders kan zijn. Zijn lichaam zal soms misschien ook even rust nemen om te genezen, misschien dat je daarom soms even geen vooruitgang ziet? Ik weet het niet, maar hij gaat vast veer kleine stapjes vooruit maken, go Joep!!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Veel succes morgen. Ik denk aan jullie! [emoji6]