Ik vind er niets aan aan kolven, bovendien zit ik in opleiding voor de nieuwe functie en zou dit betekenen dat diegene die mij bijstaat tussendoor gewoon niet verder kan doen.
En ik had de ene BO na de andere, dat was vooral de reden om voortijdig te stoppen. Anders had ik nu nog volledig BV gegeven. ( ow en het feit dat ze sinds de avondfles een fles fv is ze meer dan een uur aan een stuk sliep hielp ook wel )
@ sieglinde: wat een super leuke foto!!!
Echt een pretletter ja!
Wat knap dat ze al zo stevig kan zitten!
Kolven op t werk is ook echt stom (vind ik). Ik kolf in principe 2 x op het werk maar sinds 1-2 weken laat ik meestal 1 xtje zitten en kolf ik maar 1 x.
Bij mij loopt de bv helaas (waarschijnlijk daardoor) wat terug.
Als ik de hele dag thuis ben geef ik meestal op de hele dag 1 fles kv erbij en daar red ze het op. Is alleen zo lastig de ene x drinkt ze dan 200 ml kv en de andere x 20 ml....
Ik hoop het nog zo een tijdje te kunnen volhouden maar voor mn idee loopt het steeds een beetje meer terug helaas.
Vind het wel jammer als ik al zou moeten stoppen maar heb er aan de andere kant t er ook niet voor over om me nu helemaal suf te gaan kolven om de productie op te krikken.