Danny schreef:
Oeps....ik heb zaterdag een wedstrijd met Fendi....
Zal toch wel afgeblazen worden door de organisatie als het te warm wordt?
Daarnet op het dak geklommen om een laken over de lichtkoepel te spannen: ik weet nou waar dat spreekwoord "de mussen vallen dood van het dak" vandaan komt, jezus wat heet!
Ga straks weer ijsjes maken voor de honden. Zeker vanwege de voorspelling van zaterdag (33°C hier). Nu is het al boven de 27°C en morgen wordt het 31°C. Nu evween badje klaarmaken, kunnen de honden vooruit.
* trouwens hier in Limburg is de verwachting voor volgende week niet lager dan 27°C. Hopelijk zitten ze er deze keer naast, want mijn honden vinden er niets an.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op do 17 jul 2014, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Spannend trouwens zo'n Nationaal hitteplan...drink water, ga niet in de klappende zon zitten, trek dunne kleding aan...zozozozzo, het is toch een godswonder dat we met z'n allen 2014 al gehaald hebben
Angelique schreef:
Spannend trouwens zo'n Nationaal hitteplan...drink water, ga niet in de klappende zon zitten, trek dunne kleding aan...zozozozzo, het is toch een godswonder dat we met z'n allen 2014 al gehaald hebben
Mieke L. schreef:
ja hoe deden we dat vroeger zonder hitteplan
Toen lagen we natuurlijk verdroogd en verbrand met een wollen trui in de zon
Ook zo'n leuke...gebruik uw zonwering....nah, dat verzin je toch niet...gaat de zon schijnen moet je je zonwering gebruiken, altijd gedacht dat die er waren om het maanlicht op te vangen
Angelique schreef:
Hier is het nog best te doen. Rondje in de schaduw gelopen, en in de tuin in de schaduw met een lekker briesje erbij, moet je verder ook niks willen.
De slaapkamers boven onder het schuine dak zijn
Hier is het nog best te doen. Rondje in de schaduw gelopen, en in de tuin in de schaduw met een lekker briesje erbij, moet je verder ook niks willen.
De slaapkamers boven onder het schuine dak zijn
Hier ook zo'n slaapkamer, op het zuiden..jippie..maarja, mag morgen pas mijn zonwering inzetten natuurlijk.